vfp_mihai Postat Martie 23, 2011 Partajează Postat Martie 23, 2011 referitor la calgon nici eu nu asi mai folosi ,dar stiu ca apa din fantana mea e super dura si se depune rau , bine ideea de curatzare a rezistentei e simpla dar pe cuva nu se depune calcarul ? de acolo aveti o solutie de curatzat eficienta si fara prea multi bani ? gandindu-ma la valoarea rezistentei nu cred ca face banii cat banii pe calgon .munca no pun .astept sfaturi . Link spre comentariu
doru3160 Postat Martie 24, 2011 Partajează Postat Martie 24, 2011 Ce sa zic,se prea poate sa fie depuneri si pe peretii cuvei,dar personal,pe mine nu m-au deranjat,si am folosit pana anul trecut,timp de vreo 12 ani,o masina SH(Matura Turbo 1200 Electronic)fara nici un fel de probleme din cauza asta,iar rezistenta am scos-o de vreo 5 ori in acest interval,de fiecare data gasind depuneri de max 0,5-1mm calcar(nu se depune chiar uniform)Am renuntat la masina,dupa ce am schimbat o singura data rulmentii in acest interval,din cauza programatorului electromecanic,si sincer,daca as gasi un programator bun,l-as schimba,imi inspira mai multa incredere decat cea de acum,si e mult mai robusta...se simte lucrul facut trainic,sa tina,nu ca astea noi, facute pt consum(si mult mai firave)Depunerile pe cuva sunt oricum mai mici decat pe rezistenta,unde si temperatura ridicata a mantalei rezistentei are un cuvant de spus,fata de peretii cuvei,care sunt doar la temperatura apei.Am folosit masina in perioada cea mai "grea" adica atunci cand copii erau mai mici si spalarile erau mai dese decat acum,desi nici acum nu pot spune ca o protejez,o folosesc normal,de cate ori am nevoie.Desigur,nu sfatuiesc pe nimeni sa faca ce-am facut eu,dar am impartasit din experienta mea in ideea ca va ajuta pe cineva,cine are de cheltuit pe calgon facut de cine stie ce firma pirat,n-are decat s-o faca,eu m-am abtinut de la asa ceva si nu am avut absolut nici un fel de probleme din cauza asta. Link spre comentariu
Vizitator Ionuț Raiciu Postat Martie 13, 2016 Partajează Postat Martie 13, 2016 Salutare! Dețin o mașină de spălat marca Bauknecht model WA Plus 64 TDi fabricație 2012 La programul de centrifugare chiar și la 400 RPM aceasta scoate un zgomot foarte foarte mare un huruit. (parcă ar fi un tren de marfă în trecere) la 1400RPM nu poți sta în baie de zgomot, dar nu trepidează. Când mișc de cuvă și ridic în sus aceasta se deplasează pe direcția în care ridic cu vro 5 mm cam așa (adică are un fel de joc) Căutând mai aprofundat am văzut că ar fi rulmenții uzați care sunt 2 la număr. Cum se prezintă problema: Cuva este încapsulată și carcasa este prinsă prin 2 cleme pe orizontală (adică o clemă în stânga una în dreapta) Se pot înlocuii acești rulmenți? (bineînțeles nu de către mine, de către un „meșter”) După descrierea de mai sus ce piese ar mai fi uzate în acest segment (rulmenți, ax, etc) Vă scriu aici pentru că vreau să evit situația în care mi se va zice că „ Domne e și Y defect și X și trebuiesc schimbate”, am mai avut o mașină de spălat care am dus-o la reparat și pentru 2 perii de carbon am fost taxat cu 150 lei cu manoperă și nu nu perii de carbon originale care costau la Zanussi 70 lei Vă mulțumesc! Link spre comentariu
morocanosul Postat Martie 14, 2016 Partajează Postat Martie 14, 2016 Ce sa zic,se prea poate sa fie depuneri si pe peretii cuvei,dar personal,pe mine nu m-au deranjat,si am folosit pana anul trecut,timp de vreo 12 ani,o masina SH(Matura Turbo 1200 Electronic)fara nici un fel de probleme din cauza asta,iar rezistenta am scos-o de vreo 5 ori in acest interval,de fiecare data gasind depuneri de max 0,5-1mm calcar(nu se depune chiar uniform)Am renuntat la masina,dupa ce am schimbat o singura data rulmentii in acest interval,din cauza programatorului electromecanic,si sincer,daca as gasi un programator bun,l-as schimba,imi inspira mai multa incredere decat cea de acum,si e mult mai robusta...se simte lucrul facut trainic,sa tina,nu ca astea noi, facute pt consum(si mult mai firave)Depunerile pe cuva sunt oricum mai mici decat pe rezistenta,unde si temperatura ridicata a mantalei rezistentei are un cuvant de spus,fata de peretii cuvei,care sunt doar la temperatura apei.Am folosit masina in perioada cea mai "grea" adica atunci cand copii erau mai mici si spalarile erau mai dese decat acum,desi nici acum nu pot spune ca o protejez,o folosesc normal,de cate ori am nevoie.Desigur,nu sfatuiesc pe nimeni sa faca ce-am facut eu,dar am impartasit din experienta mea in ideea ca va ajuta pe cineva,cine are de cheltuit pe calgon facut de cine stie ce firma pirat,n-are decat s-o faca,eu m-am abtinut de la asa ceva si nu am avut absolut nici un fel de probleme din cauza asta. Oare masinile de spalat (antice...vorba vine,ceva gen Albalux etc,cum naiba se mai numea, nu aveu depuneri de calciiu?? Se ca apa apa bine filtrata fie vorba intre noi,sa fie de...vina? Am vazut si Abalux dar cu probleme de motor sau suportii elastici rupti!,condensator devalorizat...La tara ,inca isi faca datoria un fel de Albalux ...9>10>>>13? Mai sare cureaua cateo data,in rest....grija mare la detergene...dau pe dinafara...! Link spre comentariu
validae Postat Martie 14, 2016 Partajează Postat Martie 14, 2016 Referitor la prețurile percepute de unii meșteri, eu zic să-i întrebați înainte de intervenție de preț, ca să nu aveți regrete ulterior....oricum, schimbarea unor rulmenți la mașina de spălat nu e lucru ușor și nici ieftin. Dacă nu ai făcut asta singur niciodată, nu ai idee ce înseamnă să tai o cuvă lipită și s-o asamblezi la loc pentru a schimba doi rulmenți. Ca să evit asemenea probleme, eu mi-am luat mașină cu alimentare verticală.Are rulmenții dispuși bilateral, nu pe o singură parte, sunt mai ușor de schimbat și nu se uzează așa repede.Are peste 8 ani de când trag pe ea de cel puțin 3 ori pe săptămână și nu dă semne că ar cere schimbare de rulmenți... Link spre comentariu
liuro Postat Mai 17, 2016 Partajează Postat Mai 17, 2016 Buna seara! Rulmentii unei masini de spalat, pot fi inlocuiti cu orice fel de rulmenti care au aceleasi dimensiuni? Link spre comentariu
adydep Postat Mai 17, 2016 Partajează Postat Mai 17, 2016 Să fie de calitate,și de tip RSR,eventul de marcă SKF,de exemplu,nu prostii chinezești. Link spre comentariu
liuro Postat Mai 18, 2016 Partajează Postat Mai 18, 2016 Multumesc pentru raspuns! Link spre comentariu
vasile eugen Postat Ianuarie 7, 2017 Partajează Postat Ianuarie 7, 2017 Salutare.Desi este topicul mai vechi nu am dorit sa deschid altul.Am si eu probleme cu masina de spalat Artic B1200 TA.Am demontat fulia si am rotit cu mina axul cuvei se aude un zgomot si cred ca ar fi rulmentul din partea cuvei.Intrebarea mea este,trebuie desfacuta cuva?adica scoasa din carcasa ?De pe un sait am vazut ca sunt rulmenti 6206.Acum eu ii am si sa nu fac o boacana ce un sfat de la cei care au mai inlocuit la acest model. Link spre comentariu
mac01 Postat Ianuarie 8, 2017 Partajează Postat Ianuarie 8, 2017 (editat) Nu ai cum sa scoti altfel rulmentii decat sa desfaci cuva.... Preferabil ar fi sa schimbi amandoi rulmenti si ambele simeringuri. Editat Ianuarie 8, 2017 de mac01 Link spre comentariu
vasile eugen Postat Ianuarie 8, 2017 Partajează Postat Ianuarie 8, 2017 Nu ai cum sa scoti altfel rulmentii decat sa desfaci cuva.... Preferabil ar fi sa schimbi amandoi rulmenti si ambele simeringuri. Asa am facut pina la urma am cautat mai multe tutoriale si prin forumuri.Am avut rulmenti iar semeringul nu am stiut care serie este pina nu am desfacut.Am inlocuit si curatat cuva,iar acum functioneaza ca una nou. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum