Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

cd auto aura probleme

Vizitator nspro

Postări Recomandate

Buna ziua! Sper ca am postat bine in aceasta sectiune, sunt incepator si am nevoie de putin ajutor. Am un cd de masina marca aura care nu mai prinde radio, nu e de la antena e ceva de pe placa, am masurat placa si am doua integrate care nu sunt alimentate respectiv TDA1593T si U4065B. Am schema dar nu inteleg de unde vine alimentarea pentru piesele respective. Atasez schema si va rog sa ma ajutati ce sa masor exact sa vad de unde e intrerupta alimentarea.Multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• remus68

1

Top autori în acest subiect

Vizitator nspro

Buna ziua! E alimentata bara de 9,2v pana la un tranzistor smd bc808-40 e in schema dar nu inteleg de ce nu mai alimenteaza de acolo pentru ca am inlocuit acel bc808-40 si tot asa de acolo nu mai pleaca 9,2 v cum ar trebui sa alimenteze integratele de care vorbeam mai sus. Traseul e ok, orice alta ideie e bine venita. Multumesc

Link spre comentariu
Vizitator malevdoi

TDA1593tT primeste alimentare pe pinul 1 prin CR122 de 10R (posibil intrerupt, daca spuneti ca nu se mai alimenteaza integratul ) iar U4065B este alimentat prin pinul 6 (verificati si CR27 cu valoarea de 4R7 )

Link spre comentariu
Vizitator nspro

Am masurat acolo si e ok, ce am gasit eu sper sa ma exprim bine sau sa fi inteles eu bine, acel +FM de 9,2V vine de la CT701A, pe CT701A am 9,2V dar de acolo si pana la rezistentele cr27 si cr122 nu mai am nimic, CT701A l-am inlocuit dar degeaba, acolo sunt eu blocat asta daca am inteles eu bine schema. Multumesc

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.