Vizitator pensionaru Postat Noiembrie 24, 2005 Partajează Postat Noiembrie 24, 2005 nu ai dreptate citeste mai sus si incearca daca nu crezi ,pe faza lunga ai releu de protectie doar pe farurile din interior! pe alea de exterior tre sa pui un releu si de asemenea tot pe alea de exterior mai tre un releu pt faza scurta cum am zis mai sus, e simplu :smt003 cat despre variatia de lumina prima data verifica masa dintre alternator si caroserie(de pe piulita de 5 alternator pe piulita de 5 peste releu incarcare ) ca e din plasa de fir si se cap rup cu timpul daca e asa pune un fir litat de 2,5 mm intre saibe mere super :smt003 si daca tot ai fluctuatii iti recomand sa pui singurul releu adevarat facut de romani si anume ala de curtea de arges cu un fir in plus de citire tensiune direct din iesirea alternatorului va merge % % .romanii au facut cam 7 feluri de relelee din care ala mecanic care e depasit de prin 90 dar romanii inca se inghesuie sa-l cumpere (prostimea) :smt003 Link spre comentariu
Vizitator vierme_ha Postat Ianuarie 9, 2006 Partajează Postat Ianuarie 9, 2006 inca nu mi-am luat releul ala.mai zi-mi despre el...sa stiu cum cer la magazin(marime,culoare etc)zilele trecute..aveam masina seara in oras(faza scurta "xenoane" de 100W) si casetofonu la blana..si tubu de bas .Indicatorul din bord(voltmetru) decazuse in zona hasurata(la marginea dinspre mijloc)a doua seara aceeasi situatie...dar ploua...din cand in cand mai porneam stergatorul de parbriz si deodata(nu am vazut momentul) dar mi-a cazut indicatorul(voltmetrul) la margine...mi-am dat seama ca clar o dioda.pana atunci nu mi se arsesera decat rosii.eh atunci mi s-a ars una neagra(am alternator cu diode mari)se ard aleatoriu?si daca aveam faza lunga era posibil sa ard mai multe?se poate face ceva sa nu se mai arda(acu un an ardeam 1 pe luna) Link spre comentariu
Vizitator pensionaru Postat Ianuarie 10, 2006 Partajează Postat Ianuarie 10, 2006 da diode mari ai tu si sunt cele mai tari care au putut sa le faca romanii vreodata(leau copiat de pe lada :smt005 ) si se ard din principalul motiv :bateria a devenit consumator+ restul instalatiei sau diodele sunt (vechi)slabite ,iar cu tensiunea in relanti e normal la o dacia pt ca e prost proiectat sistemul de fulii sau mai pe inteles trebuie urcat relantiul pt a se mentine ampermetrul pe zona hasurata(de la 1200 ture in sus) .da releul este de curtea de arges si in plus fata de astea lalte are un fir rosu cu papuc rotund care citeste iesirea din alternator pe surubul de 6 are capac negru si talpa aurie si are cam 10 pe 5 cm si scrie pe el ceva ipee Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum