Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Display LCD grafic

mydylyn

Postări Recomandate

• Răspunsuri 19
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• mydylyn

9

• srdjan

6

• GeoMar

3

• red93

1

Top autori în acest subiect

Dupa cum se vede din a doua poza, are un controller HD44780. Este un LCD 2x16.Montaje care folosesc acest display, sunt destule pe forum, foloseste functia "Cautare".Depinde ce montaj vrei sa realizezi.Deci, in concluzie cauta si apoi ... Spor la mesterit. :rade:

Link spre comentariu

pai atunci la ce as putea sal mai folosesc ? idei ceva scheme ? scuze ca pun atatea intrebari dar sunt incepator nu prea le am cu electronica inca sunt la stadiul : led-2 fire-baterie :jytuiyu

Pai ce sa zic, in stadiul "led-2 fire-baterie" NU cred ca reusesti sa construiesti vu-metrul.

Asa cum am mai scris, sunt destule scheme chiar aici pe forum, foloseste functia " Cautare".

Incearca, pentru inceput, alte scheme mai usoare, asta ... pana inveti electronica. :rade:

Link spre comentariu

LCD-ul alfanumeric se leagă de obicei de un procesor care îl comandă. Daca eşti începător în electronică eu te sfătuiesc să înveţi întâi bazele şi apoi să treci la aşa ceva. O idee totuşi dacă vrei să te chinui cu display-ul ar fi să faci un LCD Smartie:

http://lcdsmartie.sourceforge.net/winampplugin.html

http://lcdsmartie.sourceforge.net/circuits.htm

dacă nu ştii engleză foloseşte google translate.

Link spre comentariu

va multumesc pentru idei sunt destul de interesante dar mai e o problema din cate am vazut in acele scheme acele display-uri au 16 pini al meu are decat 14 si nu stiu care cum sunt, cum pot afla chestia aceasta?

Link spre comentariu

daca stii engleza citeste aici: http://www.codeproject.com/KB/cs/cspplcds.aspx