Vizitator access Postat Noiembrie 14, 2010 Partajează Postat Noiembrie 14, 2010 Va salut , la schema data la http://www.niqro.3x.ro/CHLH/coming_home ... ome_11.png comanda de la inchiderea centralizata se da pe K4 , dar este o comanda negatica (cu legare la minus - ) ce anume trebuie modificat la schema , ca acea comanda sa fie pe plus + ? Din lipsa de timp niqro nu ma poate ajuta , mi-a dat un indiciu , se scoate tranzistorul Q1 iar intre emitor si colector se face comanda .Eu unul nu am inteles exact cum se face acea comanda .Rezistoarele R3, R4 nu se mai monteaza? Se poate comanda tranzistorul Q2 cu un alt tranzistor BC547 , ce valoare va avea rezistorul R6? Sunt incepator si va rog nu radeti ce eventualele prostii care le-am spus:) Link spre comentariu
alfabit Postat Noiembrie 14, 2010 Partajează Postat Noiembrie 14, 2010 " http://www.niqro.3x.ro/CHLH/coming_home ... ome_11.png nu exista pe serverul de gazduire gratuita 3x.ro " Cu asemena linkuri, cu scheme inexistente,nu prea te putem ajuta, oricita bunavointa am avea. Link spre comentariu
Vizitator access Postat Noiembrie 14, 2010 Partajează Postat Noiembrie 14, 2010 mie unul imi merge link-ul incerc sa atasez altul http://www.niqro.3x.ro/CHLH/coming_home ... g_home.htm Ultima schema care are si pcb-ul , aceea e cu comanda negativa , eu am nevoie cu comanda pozitiva. Link spre comentariu
fratello Postat Noiembrie 14, 2010 Partajează Postat Noiembrie 14, 2010 Cred ca merge asa. R3 l-as pastra; 1k - 10k. Link spre comentariu
Vizitator access Postat Noiembrie 14, 2010 Partajează Postat Noiembrie 14, 2010 iar in locul lui bc 337 merge un bc 547? mie mai la indemana , ce valoare va avea rezistorul daca inlocuiesc tranzistorul. Link spre comentariu