Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Modalitate de comanda

Vizitator access

Postări Recomandate

Vizitator access

Va salut , la schema data la http://www.niqro.3x.ro/CHLH/coming_home ... ome_11.png comanda de la inchiderea centralizata se da pe K4 , dar este o comanda negatica (cu legare la minus - ) ce anume trebuie modificat la schema , ca acea comanda sa fie pe plus + ?

Din lipsa de timp niqro nu ma poate ajuta , mi-a dat un indiciu , se scoate tranzistorul Q1 iar intre emitor si colector se face comanda .Eu unul nu am inteles exact cum se face acea comanda .Rezistoarele R3, R4 nu se mai monteaza?

Se poate comanda tranzistorul Q2 cu un alt tranzistor BC547 , ce valoare va avea rezistorul R6?

Sunt incepator si va rog nu radeti ce eventualele prostii care le-am spus:)

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 10
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• niq_ro

2

• fratello

1

• alfabit

1

• davidut5

1

Top autori în acest subiect

"modificarea" ajunge la simularea de la

care in articol e denumita "CH/LH module ver.2"

poti inlocui tranzistorul care comanda releul cu orice tranzistor npn de mica putere, deci merge si un BC107..

Link spre comentariu
Vizitator access

"modificarea" ajunge la simularea de la

care in articol e denumita "CH/LH module ver.2"poti inlocui tranzistorul care comanda releul cu orice tranzistor npn de mica putere, deci merge si un BC107..
Ma refeream la altceva , am facut pcb-ul de pe site-ul lui niqro si a iesit superb dar ... am nevoie de comanda pozitiva , ce anume trebuie sa anulez , (tranzistor, rezistoare) ca montajul sa functioneze pe comanda pozitiva.Se modifica ceva la pcb sau ramane asa? sa nu trebuiasca modificati pini integratului 4093.
Link spre comentariu
Vizitator access