Vizitator adids Postat Noiembrie 13, 2010 Partajează Postat Noiembrie 13, 2010 Am un pikamer Hitachi la care colectorul e foarte uzat , carbunii au lasat o urma adanca . L-am stunjit , dar cred ca din cauza uzurii excesive , a trebuit sa ia prea mult , Acum in functiune scoate mult scantei si se incalzeste , Cred ca trebuie refacut colectorul ! Inainte de strunjire functiona , nu se incalzea . Unde as putea sa- repar ? Sunt din Timisoara . Link spre comentariu
cosmos Postat Noiembrie 13, 2010 Partajează Postat Noiembrie 13, 2010 Curata bine spatiul dintre lamele colectorului ca a intrat span si face scurt intre lamele, dar daca facea si inainte de strunjire, poti sa-l arunci, nu cred ca se mai complica cineva sa-i schimbe colectorul, mai ales ca trebuie sa-l aiba, oricum incearca la un atelier de bobinaj motoare ca se poate verifica acel rotor. Succes! Link spre comentariu
Vizitator adids Postat Noiembrie 13, 2010 Partajează Postat Noiembrie 13, 2010 Problema e ca e asa uzat ca naproape nu mai are spatiu intre lamele . Inainte de strunjire functiona ! Sunt din Timisoara , dar aici nu stiu unde sa ma duc cu el !Daca se repara in tara il trimit eu cu un curier ! Link spre comentariu
cosmos Postat Noiembrie 13, 2010 Partajează Postat Noiembrie 13, 2010 adica in toata Timisoara nu este un atelier de bobinaj ,greu de crezut. Link spre comentariu
Vizitator adids Postat Noiembrie 13, 2010 Partajează Postat Noiembrie 13, 2010 Am icercat la un atelier de bobinaj , a zis ca el nu repara colectoare , dar nici nu a stiut unde sa ma indrume . Poate nu avrut Link spre comentariu
boederyakumo Postat Noiembrie 13, 2010 Partajează Postat Noiembrie 13, 2010 Toata bunavointa Dv de a repara acest rotor , prin a face rost de colectorul potrivit, prin a face conexiunile in regula , prin a fi surprins in final ca problema este cu totul alta, nu vreau sa va descurajez , dar posibilitatile ca la o astfel de masina sa munciti inutil sunt de 99%, mai bine va cumparati alta in regula, daca zice-ti ca acel colector a fost sapat atat de adinc de carbuni inseamna ca masina aceea are ore da functionare extrem de multe, posibil si uzura mecanica excesiva. Link spre comentariu
cosmos Postat Noiembrie 14, 2010 Partajează Postat Noiembrie 14, 2010 Toata bunavointa Dv de a repara acest rotor , prin a face rost de colectorul potrivit, prin a face conexiunile in regula , prin a fi surprins in final ca problema este cu totul alta, nu vreau sa va descurajez , dar posibilitatile ca la o astfel de masina sa munciti inutil sunt de 99%, mai bine va cumparati alta in regula, daca zice-ti ca acel colector a fost sapat atat de adinc de carbuni inseamna ca masina aceea are ore da functionare extrem de multe, posibil si uzura mecanica excesiva.Mai mult decat corect. Link spre comentariu
pirvuti Postat Noiembrie 14, 2010 Partajează Postat Noiembrie 14, 2010 este o firma, yes technology, care se ocupa de bosch/hitachi- cred?pe brancoveanu colt cu rebreanu, in spatele benzinariei. incearca la ei Link spre comentariu
gcom61 Postat Noiembrie 14, 2010 Partajează Postat Noiembrie 14, 2010 Curatati foarte bine spatiul dintre lamele,si cu ajutorul unui aparat de masura foarte bun masuratirezistenta dintre 2 lamele alaturate.Procedati asa cu toate lamelele(la rand) si observati daca valoarea rezistentei este aceeasi pt toate perechile.In caz ca aveti si rezistente inegale(mai mici)mai curatati inca o data zona cu rezistenta mica;daca sunt intreruperi sau rezistente mai mari nu mai este nici o sansa.Daca rezistentele sunt egale si totusi face scantei incercati sa frecati carbunii(periile) astfel incat sa faca contact mai ales pe marginea(carbunelui)care face scantei ;este posibil ca prin strunjire (si implicit micsorarea diametrului colectorului)carbunii sa nu mai faca contactexact pe zona marginala,si de aici acele scantei.Se mai poate face un artificiu: se demonteaza statorul,se inseriaza bobinele cu un bec ~100w,se introduce rotorul in stator(fara carbuni) se alimenteaza in curent alternativ,si se masoara tensiune indusa pe 2 lamele consecutive-de regula in zona periilor;comparati aceste tensiuni si daca toate sunt egale mai sunt sanse,daca nu asta e;in cazul intreruperii continuitatii intre 2 lamele consecutive va puteti [carpi] strapandu-le,insa nu prea este indicat.Ps.in cazul colectoarelor foarte uzate se rectifica in asa fel incat sa se asigure o continuitate circulara si nu neaparat si [indreptarea lamelelor]in lungul lor astfel ca dupa strunjire veti avea practic mai multe diametre pe colector;bineinteles ca in timp carbunii vor vea suprafata de contact neuniforma;acesta este doar un mod de a prelungii agonia sculei respective. Link spre comentariu
Vizitator adids Postat Noiembrie 14, 2010 Partajează Postat Noiembrie 14, 2010 O sa incerc ce a scris userul gcom61 . Multumesc la toti pt. interesul acordat cat si pt. raspuns ! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum