Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Am o intrebare!

Vizitator cyberose

Postări Recomandate

Vizitator cyberose

Care e diferenta intre PIC16F84A si PIC16F84 ?Daca pun intr-o schema de aici :http://www.hamradioindia.org/circuits/fcl.php?sid=39d47bb1442775e1ece6f52c26822f2a PIC16F84 in loc de PIC16F84A s-ar pute sa nu functioneze?Ma scuzati pentru intrebare dar sunt cam incepator in microcontrolere!multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• vlad_2770

2

• Cristiano

1

• bogdanm

1

• cirip

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Din cate imi amintesc eu, diferenta dintre A-uri si restul lumii e la programare si la cateva caracteristici electrice, dar functional, daca ai apucat sa-l "prajesti", nu ar trebui sa ai dificultati.Cirip

Link spre comentariu

A din cate stiu la PIC-uri se refera la portul serial USART. Daca are pic-ul A pe el atunci portul este AUSART (adica asincron). Deci poti folosi fara nici o problema un PIC cu A in coada sa lucreze in locul unui pic fara A. Mai ales ca astea cu A merg la 20MHz cum a zis cineva de mai sus. Celelalte iti scriu pe el la ce frecventza merg. Parca am vazut si PIC16F84 care nu era A si avea scris 20 (de la 20MHz). Eu asta stiam ce A-ul de pe pic (AUSART).

Link spre comentariu

A din cate stiu la PIC-uri se refera la portul serial USART. Daca are pic-ul A pe el atunci portul este AUSART (adica asincron). Deci poti folosi fara nici o problema un PIC cu A in coada sa lucreze in locul unui pic fara A. Mai ales ca astea cu A merg la 20MHz cum a zis cineva de mai sus. Celelalte iti scriu pe el la ce frecventza merg. Parca am vazut si PIC16F84 care nu era A si avea scris 20 (de la 20MHz). Eu asta stiam ce A-ul de pe pic (AUSART).