Vizitator Myth Postat Noiembrie 5, 2010 Partajează Postat Noiembrie 5, 2010 Salutare tututor , mi-a aparut o problema neprevazuta si anume , cred ca din cauza unor fluctuatii de tensiune mi-a cedat unul din cele doua dispozitive de la garaj. Problema se manifesta prin faptul ca atunci cand primeste comanda sa deschida , mi se aprinde un led intermitent si becul de pe placa (pun poza placii) doar ca becul are tendinta sa se aprinda si uneori se aprinde foarte scurt alteori deloc , si se aude un sunet ca si cand dai la automat la masina si are tendinta sa iti porneasca dar nu poate , si motorul incearca sa porneasca dar se opreste repede , doar cat apuca sa primeasca un impuls scurt. Pun pozele cu placa de comanda si tot sistemul cu traf si motor . Daca a mai patit cineva asa sau aveti idee daca mi s-a ars motorul sau e doar ceva de pe placa de comanda , please help . Multumesc tuturor Link spre comentariu
Vizitator Myth Postat Noiembrie 5, 2010 Partajează Postat Noiembrie 5, 2010 de fapt cred ca motorul nu mai incearca sa porneasca , s-ar putea sa fie doar releul ceea ce am simtit ,dar se simte ca si motorul primeste un scurt impuls dar care nu e mentinut Link spre comentariu
doru3160 Postat Noiembrie 5, 2010 Partajează Postat Noiembrie 5, 2010 Incearca si decupleaza mecanic motorul de restul angrenajului si vezi daca defectul e de natura mecanica sau electrica.Unele dispozitive de actionare opresc motorul la cap de cursa cand se depaseste curentul nominal in sarcina,adica realizeaza un stop doar in suprasarcina,prin prelucrarea in permanenta a valorii acestui curent,in cazul cand limitatorii de cursa nu lucreaza(ca sa nu spun ca am vazut instalatii si fara acesti limitatori,fie ei optici,inductivi,de proximitate,electromecanici,etc...astea comutau pe comanda stop in momentul cand curentul nominal era depasit mai mult de 3 secunde)In cazul blocarii din diverse motive a angrenajului,comanda este data, dar curentul depasind acea valoare maxima,actioneaza protectia,sau da imediat comanda de stop...e doar o presupunere,dar e bine de inceput cu asta.Era bine de precizat si cum se face actionarea(cu lant gal,cu reductor cu pinioane,sunt mai multe tipuri de actionare)De asemenea,nu ai precizat daca actionarea e prevazuta cu bariera infrarosu de protectie...si asta mai poate aduce ceva necazuri...sunt mai multe aspecte,dar personal as incerca sa delimitez mai strict zona cu probleme-mecanice-electrice-electronice,sau daca ti se pare prea complicat,apeleaza la firma care a facut montajul(daca exista asa ceva)sunt defecte tipice,cu care personalul lor e rutinat,la nevoie au piese originale de schimb...doar partea financiara mai ramane de ...negociat,daca se poate Link spre comentariu
Vizitator Myth Postat Noiembrie 10, 2010 Partajează Postat Noiembrie 10, 2010 Am decuplat motorul de angrenaj dar din nefericire acelasi lucru se intampla , cand ii dau semnal motorasul se face o rotatie scurta cat primeste semnal si se opreste , nu este prevazut cu bariera in infrarosu , si actionarea cred ca este cu reductor cu pinioane. Link spre comentariu
doru3160 Postat Noiembrie 11, 2010 Partajează Postat Noiembrie 11, 2010 Ok,aria de cautare s-a strans binisor...cum spuneai ca ai placa de comanda de schimb,probabil nu e mare lucru de facut o proba,cum n-ar fi rau de verificat si motorul de la o(alta) sursa externa alimentat,daca isi face treaba...pana la urma merge si prin eliminare,important e sa depistezi unde e "ascuns" defectul Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum