Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

post radio cu emisie numai in institutie

Vizitator

Postări Recomandate

Daca poate sa ma ajute cineva vreau sa realizez un post radio cu emisie numai in propria scoala si as vrea sa stiu de ce materiale am nevoie....cum se numesc sigur pt ca sunt incepator in acest domeniu...

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• marinescug

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Asta se numeste ... statie de radioficare. Altfel NU e OK.Gandeste-te cum e mai comod, transmisie a semnalului modulat cumva si difuzoarele sa aiba receptor incorporat, nivel scazut sau construiesti o magaoaie capabila sa atace direct difuzoarele.

Link spre comentariu
Vizitator sound solutions

o statie de radioficare. ai nevoie de 1 mixer ,un amplificator de radioficare ,difuzoare de radioficare, cablu pt difuzoare.cu o solutie pusa la punct exact te putem ajuta in momentul cand ne spui cate difuzoare o sa ai ( sali de clasa,cabinete,holuri , curtea scolii ,etc, ) , ceva distante maxime intre amplificator si ultimul difuzor si cel mai esential bugetul care va fii alocat pt aceasta lucrare. daca scoala nu a fost prevazuta din constructie cu partea de cablare ,e ceva mai complicat ,pt ca trebuiesc trase cabluri prin pat cablu si respectate anumite masuri de siguranta ,impuse de sistemul de radioficare tinand cont ca se lucreaza in tensiune ( 70....100 V ) pe partea de transmisie semnal.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

• Creează nouă...

Informații Importante