doru3160 Postat Noiembrie 24, 2010 Partajează Postat Noiembrie 24, 2010 .Motorul are deci trei infasurari.Masinile autohtone,aveau motoare cu 2 infasurari(agitare-stoarcere)dar majoritatea de dupa,si mai ales cele venite la SH,au motor cu perii si variatia turatiei se face electronic,de asta au mai multe trepte(personal nu am vazut cu mai mult de 2 infasurari,dar nu exclud posibilitatea sa existe si asa ceva).Singurele masini cu motor mai special pe care le-am vazut eu,au fost marca Mielle,nu stiu daca am scris corect,dar aveau pe acelasi ax destul de lung,2 rotoare,si carcasa avea 2 infasurari statorice,erau practic 2 motoare puse cap la cap, in aceeasi carcasa,unul pt agitare,unul pt stoarcere,variatia turatiei la stoarcere fiind facuta tot electronic.Se pare ca trecerea de la programator electromecanic la electronic reclama ceva timp si resurse pt punere in opera,probabil ca dupa ce se va mai invechi noua achizitie sa ma preocupe si resuscitarea robustei Matura...sau poate pana atunci se vor ieftini si masinile de spalat ca televizoarele cu tub cinescop,si nu va mai fi nevoie de reparatii Link spre comentariu
__farad__ Postat Noiembrie 28, 2010 Autor Partajează Postat Noiembrie 28, 2010 Nu stiu daca nu spun vreo prostie dar banuiala mea este ca turatiile pe stoarcere se obtin prin numarul de poli alimentati(trecerile de la o turatie la alta nu sunt tocmai line ca in cazul varierii electronice).Asta ar explica cele 7 fire. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum