Vizitator roby18 Postat Octombrie 16, 2010 Partajează Postat Octombrie 16, 2010 Sunt incepator in electronica , de ceva timp mam apucat sa studiez, stiu una alta , dar mai am mult de invatzat!Azi studiam capacitatea condensatorului, si numa nu inteleg un lucru. Stiu ca condensatorul inmaganizeaza energie electrica prin cele doua armaturi ale sale!Ceea ce nu inteleg eu e urmatorul lucru:Capacitatea Condensatorului notata in F (farad)Ce nu inteleg eu:un ex:- un circuit un un condensator de 100uF si un alt circuit cu un condensator de 1000uF!- tensiunea cu care sunt alimentate circutele este de 12 V , 1 A (sa zicem)- dupa condensator am in acel circuit un Multimetru( A , V )Vreau sa ajung la concluzia ca, capacitatea condenatorului (F) ce modifica in circuit!!! Link spre comentariu