Vizitator crysbling Postat Octombrie 15, 2010 Partajează Postat Octombrie 15, 2010 buna ziua.as dori sami construiesc doua boxe bass reflex doua cai am doua difuri sal sbx3040 150w bass si doua difuri inalte shamsonic sh-2500wt 150w nu cunosc parametri.as dori un desen tehnic de realizare sunt amator electonist dar am cunostinte bune de tamplarie! Link spre comentariu
Shambala Postat Octombrie 15, 2010 Partajează Postat Octombrie 15, 2010 parametrii lui sal sbx3040 : https://www.sal.hu/termekdokumentumok/08808_03_01.pdf Link spre comentariu
CBI Postat Octombrie 15, 2010 Partajează Postat Octombrie 15, 2010 sbx3040 este un dif de subwoofer de calitate modesta tw ala care nu am gasit nimic despre el decat asta pare a fi ceva coaja de supertweter de sonorizare nu ai cum sa faci incinte pe 2 cai cu astea iti mai trebuie neaparat o medie ca sa redea de la ~400-4000hz si sensibilitate apropiata de ce a woferului.Daca vrei sa le folosesti in casa ar fi de preferat si un alt tweter in locul tipatorii aleia desen tehnic..doar pt tamplarie asa este ca sa faci o incinta e mai greu Link spre comentariu
Vizitator crysbling Postat Octombrie 16, 2010 Partajează Postat Octombrie 16, 2010 probabil ca e asa cum spui dar leam luat de la magazin specializat.sunt tamplar de meserie nu electronist!!!eu am sp vanzatorului ce as dori iar el asta mia dat!!bugetul meu doar pt difuri era de600lei iar el mia dat astea4 difuri cu 300.ce fac acum???asta am asta as dori sa fac!eu doar am cerut ajutor cu realizare incinta dar sp ca nu merge ce pot face acum????? Link spre comentariu