Vizitator cosmyn92 Postat Octombrie 15, 2010 Partajează Postat Octombrie 15, 2010 Detin un fujitsu esprimo v5505, pe orice sistem il pun sau casti, se aude cu 60-70% mai incet decat e normal in comparatie cu o placa onboard de PC. As dori si eu o scheme de preamplificator pe care pot sa o fac singur, tinand cont ca sunt incepator. Multumesc Link spre comentariu
cristian_draghiescu Postat Octombrie 15, 2010 Partajează Postat Octombrie 15, 2010 Tinand cont ca sunteti incepator, mai simplu de atat nu se poate... Link spre comentariu
Vizitator cosmyn92 Postat Octombrie 16, 2010 Partajează Postat Octombrie 16, 2010 Multumesc mult! Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Octombrie 16, 2010 Partajează Postat Octombrie 16, 2010 Verifica in control panel la sunet. Ar trebui sa ai ceva de genul "Speaker Volume" (cum e la xp). Sliderul este de obicei la 70% la instalare. Regleaza-l la 100%. O mica observatie este ca laptop-urile se asteapta sa folosesti casti cu impedanta de 16 sau 32 ohm si reactioneaza prin scaderea semnalului la casti de 8 ohm. Link spre comentariu
Vizitator uly Postat Octombrie 20, 2010 Partajează Postat Octombrie 20, 2010 Vezi sa nu cumva in momentul in care introduci castile sa-ti mai apara inca un potentiometru de volum in mixerul placii audio, potentiometru dedicat castilor....PS: acel montaj de mai sus trebuie in dublu exemplar, cate unul pentru fiecare canal, cel de stanga si cel de dreapta....poti sa incerci ca alimentarea sa o iei de la o mufa USB din laptop.... Link spre comentariu