Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

placa sunet laptop extrem de slaba

Vizitator cosmyn92

Postări Recomandate

Vizitator cosmyn92

Detin un fujitsu esprimo v5505, pe orice sistem il pun sau casti, se aude cu 60-70% mai incet decat e normal in comparatie cu o placa onboard de PC. As dori si eu o scheme de preamplificator pe care pot sa o fac singur, tinand cont ca sunt incepator. Multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• The Stressmaker

1

• cristian_draghiescu

1

• mesersmith

1

Verifica in control panel la sunet. Ar trebui sa ai ceva de genul "Speaker Volume" (cum e la xp). Sliderul este de obicei la 70% la instalare. Regleaza-l la 100%. O mica observatie este ca laptop-urile se asteapta sa folosesti casti cu impedanta de 16 sau 32 ohm si reactioneaza prin scaderea semnalului la casti de 8 ohm.

Link spre comentariu

Vezi sa nu cumva in momentul in care introduci castile sa-ti mai apara inca un potentiometru de volum in mixerul placii audio, potentiometru dedicat castilor....PS: acel montaj de mai sus trebuie in dublu exemplar, cate unul pentru fiecare canal, cel de stanga si cel de dreapta....poti sa incerci ca alimentarea sa o iei de la o mufa USB din laptop....

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

desi topicul e ceva mai vechi, o sa postez totusi aici ca sa nu mai deschid un altul.eu am un laptop ceva mai pricopsit, dar care se aude f incet pe casti.i-am setat tot ce se putea seta, am schimbat driverele, chiar si sistemul de operare, castile sunt pe 32 ohmi...ma interesa o placa de sunet pe usb, un model care sa semene cu un stick usb, astfel incat sa fie f usor de folosit.stiti de existenta unei asemenea placi? eu am gasit ceva pe net, insa nu stiu cam cum se va auzi si ma gandeam ca poate a mai avut cineva problema asta si ca poate aflu din experienta altuia cum stau lucrurile.multumesc

Link spre comentariu