Vizitator mihai22 Postat Octombrie 14, 2010 Partajează Postat Octombrie 14, 2010 salutare sunt un pic incepator in reparati tv am si eu un tv cumparat la mana a doua si nu se mai cunoaste seria televizorului scrie numa royal (crt 21 inchi) pe carcasa in fata.A mers la inceput binisor, acum am o problema grava la el cand il aprind trebuie sa il las o ora ca sa se aprinda imaginea, se aude sonorul bine dar are o imagine incetosata are culorile imprastiate si nu se descifreaza nimic pe imagine nici macar meniul lui dar dupa o ora incepe sasi revina imaginea dar se aude un sfarait in placa de la tub acolo unde vine cablul de focalizare conectat la gatul tubului.Sa fie oare tubul defect sau traful de linii am masurat toti condesatori pe partea de inalta si sunt buni nu sunt arsi. Link spre comentariu
nightmare Postat Octombrie 14, 2010 Partajează Postat Octombrie 14, 2010 Degeaba ai masurat condensatorii, pentru ca nu stii cum se comporta in timpul functionarii decat daca ai ESR metru. Preventiv schimba tot ce e electrolitic pe acolo. Link spre comentariu
Vizitator mihai22 Postat Octombrie 14, 2010 Partajează Postat Octombrie 14, 2010 salutare mersi pt sfat dar esti sigur ca nu este tubul defect sau traful de linii ca daca ar fi de la condensatori nu ar fi problema ias schimba pe toti pe partea de inalta am gasit un condensator de 450v 2.2 uf si asta nu mai indica valoarea lui de 2.2 ci o valoare mult mai mica si lam schimbat cu unul de aceasi valoare dar de tensiune mai mica de 350 v am crezut ca este de acolo dar degeaba tresa de la focalizare descarca incontinuu ca si cum ar avea tensiune de focalizare foarte mare si descarca pe masa se aude un sfarait la mufa de conectare a focalizari la placa tubului. astept raspuns Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!