Vizitator salexul Postat Octombrie 8, 2010 Partajează Postat Octombrie 8, 2010 Vreau sa imi rescriu softul original, deoarece masina imi merge foarte rau pe benzina si cica trebuie resoftat. Am gasit pe cineva sa-mi faca lucrul asta dar 250 de lei mi se pare un pret prea mare. Ma poate ajuta careva? Link spre comentariu
alfabit Postat Octombrie 8, 2010 Partajează Postat Octombrie 8, 2010 Pot fi o suta de motive pentru care un motor poate merge rau, soft-ul de injectie ar fi, dupa parerea mea, printre ultimele cauze. Daca vrei resoftare, poti incerca cu un galetto. Link spre comentariu
florinnn22 Postat Octombrie 9, 2010 Partajează Postat Octombrie 9, 2010 pe langa interfata iti trebuie si dump memorie care nu se gaseste decat pe bani, motorul poate merge pros din 100 de motive dupa cum a spus si alfabit, iar ca sa ajungi la concluzia ca calcu este defect trebuie sa ii faci o diagnoza la masina sa vezi ce errori da, de regula la gama renault se strica bobinele de inductie si merge masina doar in 2 cilindri, daca ai schimbat vreun injector la ea trebuie pusa pe diagnoza si scris codul injectorului altfel merge prost, dar intai testeaza daca functioneaza bobinele de inductie, scotand cate o fisa pe rand de la bujie, loganu are toate 4 bobinele capsulate intr-o cutie,schimba filtru de benzina,dupa desfa cu grija clapeta de acceleratie de pe galeria de admisie si curat-o, de asemenea un furtun de vacuum spart poate sa iti dea dureri de cap., da-i si catalizatorul jos si vezi cum merge fara, s-ar putea sa fie infundat. Link spre comentariu
Vizitator salexul Postat Octombrie 10, 2010 Partajează Postat Octombrie 10, 2010 mi s-a aprins si martorul de poluare clipind. dupa ce opresc si pornesc iar nu mai se aprinde Link spre comentariu
alfabit Postat Octombrie 10, 2010 Partajează Postat Octombrie 10, 2010 Un soft de diag iti va spune exact defectul, oricum lasa ECM -ul in pace, nu-i din soft-ul de injectie asta e mai mult ca sigur dupa ce spui tu ca clipeste led-ul antipoluare, injectoare infundate, bujii vechi-murdare-defecte, lucruri banale, verifica-le pe astea inainte sa te gindesti la resoftare. Link spre comentariu
Vizitator salexul Postat Octombrie 10, 2010 Partajează Postat Octombrie 10, 2010 si cum imi pot da seama daca e vreun injector infundat?e vreo metoda de diagnosticare? Link spre comentariu
alfabit Postat Octombrie 11, 2010 Partajează Postat Octombrie 11, 2010 Trebuie pusa pe tester diag, Clip original ( Renault ) care in cazul de injectoare infundate ( sau unul singur ) va arata defect prezent "Rateu de combustie poluant" , " Rateu de combustie distructiv " sau " Rateu combustie la cilindrul X ", oricum mecanicul va curata toate injectoarele daca vede astfel de defecte ca cele scrise mai inainte, oricum daca ai km multi cu masina, macar la 25-30000 km trebuie sa curati injectoarele, chiar daca nu-ti face probleme sesizabile, vei observa diferenta dupa curatare. Oricum unul din defectele de mai inainte nu implica automat injectoarele, mai sint si alte piese implicate, bujii. fise, debit si presiune carburant ( pompa de benzina ) etc, sint multe, are treaba mecanicul ala. Link spre comentariu
Vizitator salexul Postat Octombrie 12, 2010 Partajează Postat Octombrie 12, 2010 Trebuie pusa pe tester diag, Clip original ( Renault ) care in cazul de injectoare infundate ( sau unul singur ) va arata defect prezent "Rateu de combustie poluant" , " Rateu de combustie distructiv " sau " Rateu combustie la cilindrul X ", oricum mecanicul va curata toate injectoarele daca vede astfel de defecte ca cele scrise mai inainte, oricum daca ai km multi cu masina, macar la 25-30000 km trebuie sa curati injectoarele, chiar daca nu-ti face probleme sesizabile, vei observa diferenta dupa curatare. Oricum unul din defectele de mai inainte nu implica automat injectoarele, mai sint si alte piese implicate, bujii. fise, debit si presiune carburant ( pompa de benzina ) etc, sint multe, are treaba mecanicul ala.Am schimbat toate injectoarele, masina merge mai bine, dar tot e relantiul "rotund", mai are o intrerupere:( Link spre comentariu
fratello Postat Octombrie 13, 2010 Partajează Postat Octombrie 13, 2010 Parerea mea este ca trebuiesc verificate si :-motorasul pas-cu-pas-senzorul de turatie de pe volanta. Link spre comentariu
srdjan Postat Octombrie 13, 2010 Partajează Postat Octombrie 13, 2010 eventual un control/inlocuire si la sonda lambda Link spre comentariu
alfabit Postat Octombrie 13, 2010 Partajează Postat Octombrie 13, 2010 De-asta s-au inventat testerele de diag, ca sa nu schimbam asa dupa ureche, luam toti senzorii la rind, poate-poate nimerim pe cel defect ...Dar urechismul este sport national...la unii. Link spre comentariu
marinescug Postat Octombrie 13, 2010 Partajează Postat Octombrie 13, 2010 Inainte de orice trebuie verificat.. alternatorul. Tot ce tine de aletrnator, diode, releu, etc.Se verifica tensiuena pe bornele acumulatorului si tensiunea pe borna + a alternatorului.Sunt multe probleme care pleaca de la o alimentare cu galme. NMesetrii din service sunt mari amatori de schimbat senzori, nuami sa te arda la buzunar. Da-i 50 ROn pe o testare cu CLIP-ul dupa ce verifici aletrnatorul. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum