godFather89 Postat Martie 13, 2011 Autor Partajează Postat Martie 13, 2011 Eu folosesc controlul de volum integrat in VS1053 care are o atenuare liniara in dB de la 0 la -127 in pasi de 0.5 dB. Deci nivelul sunetului este controlat pe o scala logaritmica. Totusi, sub un anumit nivel nu se mai aude nimic. Aceeasi chestie am intalnit-o si la VS1001. Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 13, 2011 Partajează Postat Martie 13, 2011 Am banuit gresit.Totusi, 127 dB e o atenuare uriasa. Cred ca de pe la -60...-80 dB semnalul devine atat de mic incat e normal sa nu mai auzi mare lucru nici macar in casti circumauriculare inchise. Link spre comentariu
script22 Postat Martie 16, 2011 Partajează Postat Martie 16, 2011 incearca sa il faci sa arate ca un psp portabilam vazut pe youtube tot un mp3 home made de arata ca un psp portabil facut din 3 placute suprapuse cu distrantieri si bateri de 9 v Link spre comentariu
godFather89 Postat Martie 17, 2011 Autor Partajează Postat Martie 17, 2011 Daca vroiam sa arate ca un PSP portabil, trebuia sa merg in o alta directie. In primul rand displayul folosit este mult prea mare si doar alimentarea CCFL-ului consuma un pic mai putin de 3W. De altfel modulul de ethernet nu isi mai avea rostul si totul trebuia facut mult mai compact.De la bun inceput s-a dorit a fi un music player de birou.Poate o sa fac o versiune ultra compacta (cat imi permite si cablajul home-made) cu vs1001-le care il mai am. Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 17, 2011 Partajează Postat Martie 17, 2011 Am un LQFP de 80 pini si e prima data cand trebuie sa fac un PCB cu o capsula asa mica.La tine in primele poze e o capsula care pare a fi LQFP si vad ca a iesit foarte bine cablajul.Poti sa-mi spui, te rog, cum ai facut cablajele? Adica prin ce metoda (foto, pnp, la comanda), cu ce le-ai corodat, cum le-ai cositorit, cum ai lipit componentele si ce materiale ai folosit? Link spre comentariu
godFather89 Postat Martie 17, 2011 Autor Partajează Postat Martie 17, 2011 Nu stiu exact ce denumire are capsula SED-ului insa are pinii la 0.5mm distanta, pad-urile pinilor au 0.3mm si traseele sunt de 0.25mm. Sincer, si eu am ramas usor impresionat de cablaj, mai ales ca era al 2-lea facut de mine (primul fiind un esec deoarece am incercat sa expun cu 2 folii suprapuse dar nu am reusit sa le aliniez perfect).Cablajele sunt facute toate prin metoda foto (cablaj cu fotorezist preaplicat luat de la tme/adelaida). Trase la imprimanta pe folie de retroproiector. Am incercat initial cu 2 coli suprapuse dar am stricat in felul asta un cablaj pentru ca nu iesea corect alinierea. Eu le expun la o lampa cu mercur de 70-80W de la aprox 20 cm timp de 8min. Le developez in solutie de apa + soda caustica. Nu stiu exact ce concentratie, avea maica-mea pe acasa si am luat de la ea imprumut. Practic fac o solutie astfel incat atunci cand bag cablajul se vede cum se inroseste partea expusa si le tin in solutie pana cand se vede ca e cuprul limpede. Daca nu se inroseste din prima, scot cablajul, il clatesc in apa de la robinet, mai bag niste soda caustica, amestec bine si incerc din nou. Inainte de corodare clatesc bine cablajul tot la robinet. Corodarea o fac in solutie de clorura ferica (e ieftina si se gaseste peste tot) eventual preincalzita sa nu dureze asa mult. Din nou spal cablajul la robinet, dupa care il curat de fotorezistul neexpus cu o carpa moale imbibata in alcool tehnic. Il cositoresc cu letconul (nu am alta tehnologie disponibila - am vazut ca ar fi ceva solutii speciale pentru asa ceva)... putin fludor, mult sacaz si si mai multa rabdare. Aici trebuie avut grija sa nu se exfolieze (mie nu mi s-a intamplat niciodata sa se exfolieze, daca ai statie de lipit poti regla o temperatura mai mica). Componentele sunt lipite cu acelasi letcon. Fixez piesa, lipesc 2 pini diametral opusi (in cazul TQFP, LQFP, SOIC, etc.), verific daca e corect aliniata altfel ii dezlipesc si o realiniez dupa care fludor + sacaz pe toti pinii. Excesul de fludor il iau apoi cu sarma din-aia speciala (imi sta pe limba cum se numeste).Materialele folosite sunt cam ce are fiecare electronist prin casa. Lampa cu mercur (balon spart) + balast, 2 bucati de sticla subtiri (gen rama foto) intre care fixez cablajul si filmul si care le prind cu clipsuri, soda caustica + apa, clorura ferica, alcool tehnic, letcon chinezesc, fludor si sacaz. Deci nimic iesit din comun.Sper sa nu-mi fi scapat nimic si sa fi fost coerent in descriere (fiind destul de tarziu si dupa o zi plina). Daca te mai pot ajuta cu ceva... Link spre comentariu
script22 Postat Martie 18, 2011 Partajează Postat Martie 18, 2011 uite aici alt tda care are mult mia multe facilitati 4 intrari una din intrari nu trece prin corector de ton ideala pt codec mp3 bas medii inalte capsula so28 mult mai practica pt proiectu tau spectrum analizator 7 benzi eu lam vazut folosit intrun casetofon alpine la 400 euro, casetofon care se aude foarte frumos http://www.digchip.com/datasheets/parts ... 19-pdf.php nici 7318 nu are zgomot asa daca e executat bine cablaju singura chesti ce am vazut separarea intre canale nu e chair asa mare , ex daca dau pe intrarea 1 si nu dau sa cante din pc si pe intrarea 2 bag muzica de pe mp3 player se aude ceva la tda incearca sa pui conzii de intrare iesire sice mai sunt pe acolo smd au toleranta mult mai mica daca nu uite aici poti incerca si alte circuite http://www.digchip.com/datasheets/parts ... s_td11.php Link spre comentariu
godFather89 Postat Martie 18, 2011 Autor Partajează Postat Martie 18, 2011 Fain, mersi pentru informatii. Pare un candidat foarte bun pentru box-ul acela extern de care ziceam mai sus. Ramane de vazut pe unde il gasesc... Link spre comentariu
mihai1979 Postat Martie 19, 2011 Partajează Postat Martie 19, 2011 @goodfather89. e o jucarie foarte tare ceea ce construiesti si pot zice ca ai rupt gura tirgului si inclusiv si pe mine. trebuie doar sa te trag un pic de urechi pt urmatorul motiv: arunca dracu" chinezaria aia de letcon si fa unu de aci de pe forum sa i-ti mai usurezi viata si lipiturile. altceva ce sa mai zic:1. cablaje meseriase 2.programarea uC personal de tine 3.te rog sa nu ma bati pt ce am zis :cry: . Link spre comentariu
godFather89 Postat Martie 19, 2011 Autor Partajează Postat Martie 19, 2011 arunca dracu" chinezaria aia de letcon si fa unu de aci de pe forum sa i-ti mai usurezi viata si lipiturile.Vroiam sa imi iau o statie meseriasa, din pacate trebuie sa mai stau in caminul asta mic ceva ani si duc lipsa grava de spatiu liber.1. cablaje meseriase 2.programarea uC personal de tine 3.te rog sa nu ma bati pt ce am zis .Mersi pentru aprecieri!3. Consider ca nu am de ce sa te bat Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 20, 2011 Partajează Postat Martie 20, 2011 Nu stiu exact ce denumire are capsula SED-ului insa are pinii la 0.5mm distanta, pad-urile pinilor au 0.3mm si traseele sunt de 0.25mm. Sincer, si eu am ramas usor impresionat de cablaj, mai ales ca era al 2-lea facut de mine (primul fiind un esec deoarece am incercat sa expun cu 2 folii suprapuse dar nu am reusit sa le aliniez perfect).Cablajele sunt facute toate prin metoda foto (cablaj cu fotorezist preaplicat luat de la tme/adelaida). Trase la imprimanta pe folie de retroproiector. Am incercat initial cu 2 coli suprapuse dar am stricat in felul asta un cablaj pentru ca nu iesea corect alinierea. Eu le expun la o lampa cu mercur de 70-80W de la aprox 20 cm timp de 8min. Le developez in solutie de apa + soda caustica. Nu stiu exact ce concentratie, avea maica-mea pe acasa si am luat de la ea imprumut. Practic fac o solutie astfel incat atunci cand bag cablajul se vede cum se inroseste partea expusa si le tin in solutie pana cand se vede ca e cuprul limpede. Daca nu se inroseste din prima, scot cablajul, il clatesc in apa de la robinet, mai bag niste soda caustica, amestec bine si incerc din nou. Inainte de corodare clatesc bine cablajul tot la robinet. Corodarea o fac in solutie de clorura ferica (e ieftina si se gaseste peste tot) eventual preincalzita sa nu dureze asa mult. Din nou spal cablajul la robinet, dupa care il curat de fotorezistul neexpus cu o carpa moale imbibata in alcool tehnic. Il cositoresc cu letconul (nu am alta tehnologie disponibila - am vazut ca ar fi ceva solutii speciale pentru asa ceva)... putin fludor, mult sacaz si si mai multa rabdare. Aici trebuie avut grija sa nu se exfolieze (mie nu mi s-a intamplat niciodata sa se exfolieze, daca ai statie de lipit poti regla o temperatura mai mica). Componentele sunt lipite cu acelasi letcon. Fixez piesa, lipesc 2 pini diametral opusi (in cazul TQFP, LQFP, SOIC, etc.), verific daca e corect aliniata altfel ii dezlipesc si o realiniez dupa care fludor + sacaz pe toti pinii. Excesul de fludor il iau apoi cu sarma din-aia speciala (imi sta pe limba cum se numeste).Materialele folosite sunt cam ce are fiecare electronist prin casa. Lampa cu mercur (balon spart) + balast, 2 bucati de sticla subtiri (gen rama foto) intre care fixez cablajul si filmul si care le prind cu clipsuri, soda caustica + apa, clorura ferica, alcool tehnic, letcon chinezesc, fludor si sacaz. Deci nimic iesit din comun.Sper sa nu-mi fi scapat nimic si sa fi fost coerent in descriere (fiind destul de tarziu si dupa o zi plina). Daca te mai pot ajuta cu ceva...Multumesc, sunt clare toate detaliile, inclusiv cele de care nici n-as fi stiut sa intreb. Pentru ca nu aveam prin casa nici cablaj foto si nici soda caustica, weekend-ul asta am incercat metoda cu toner transfer (pnp) pentru acelasi tip de capsula si trasee de 10 mils, ca ale tale. Nu sunt multumit cum iese. Prea multe variabile greu de controlat: tip hartie, cantitate toner, temperatura si presiunea la transfer, calitatea degresarii cablajului si altele. Mai incerc azi cu un cuptor de imprimanta (fuser) in loc de fier de calcat. Daca nici asa nu merge maine cumpar cablaj foto si developer si gata. Sursa UV am deja de la vechea lampa cu care stergeam EPROM-uri.Cu ce soft ai proiectat cablajele? Link spre comentariu
godFather89 Postat Martie 20, 2011 Autor Partajează Postat Martie 20, 2011 Cu ce soft ai proiectat cablajele?Sunt proiectate in diptrace. Link spre comentariu
godFather89 Postat Martie 26, 2011 Autor Partajează Postat Martie 26, 2011 Am decis sa las controlul volumului in 128 (-64dB atenuare maxima) si treapta 0 in care e practic oprit driverul audio din vs1053.Un video cu noua placa, Dragon-ul si ce am mai facut pana acum:_ERqaO1v8NY Link spre comentariu
nana Postat Aprilie 1, 2011 Partajează Postat Aprilie 1, 2011 Felicitari intr-adevar un proiect adevarat pentru forumul romanesc mai ales 100% ro. Pentru lcd ai folosit rutine scrise de tine sau ai gasit pe net gata scrise si le-ai adaptat la nevoile tale ?! Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 1, 2011 Partajează Postat Aprilie 1, 2011 Pana la urma a fost bine ca ti s-a ars versiunea anterioara, acum arata mult mai profi.Imi place cum se misca interfata, in special volumul.A iesit de nota 10+ Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum