FlorinPTM Postat Decembrie 30, 2010 Autor Partajează Postat Decembrie 30, 2010 Mai trebuie modificat ceva pe schema ca sa scoata 5A?? Rezistenta aia R7 trebuie inlocuita cu alta valuare? http://www.aaroncake.net/circuits/charger1.asp Link spre comentariu
FlorinPTM Postat Ianuarie 3, 2011 Autor Partajează Postat Ianuarie 3, 2011 Am terminat montaju,dar nu merge :cry: .Il conectez la 220 se parinde led-u ,apoi conectez bateria si cind apas pe buton (push puton) nu se intimpla nimik,adica nu intra curent in baterie 0A.In gol fara baterie scoate 13v si cind apas pe buton se stinge led-u si are 14v... Link spre comentariu
FlorinPTM Postat Ianuarie 6, 2011 Autor Partajează Postat Ianuarie 6, 2011 Am lasato balta ca n-am scos-o la capat... :cry: Tot la vechea tehnica o sa ramin traf+punte=baterieAm o nelamurile...De ce creste asa mult tensiunea cind conectez redresoru la baterie??Trafu are 12,30v~ si continuu 10,53v.Cind conectez bateria creste peste 15v> e normal?Cum as putea limita tensiunea la 14v?? Link spre comentariu
Relav Postat Ianuarie 6, 2011 Partajează Postat Ianuarie 6, 2011 Creste tensiunea pt ca redresorul da tensiune pulsatorie. Bateria se comporta ca un condensator de capacitate mare. Daca vrei sa mai reduci tensiunea inseriaza 1-2 diode pe firul de + . Diodele sa fie de 10-20 A. Link spre comentariu
TESSLA Postat Ianuarie 6, 2011 Partajează Postat Ianuarie 6, 2011 Pai cum vrei sa incarci bateria cu 10 V si ceva cand tensiunea nominala a bateriei este 12 V ? Link spre comentariu
FlorinPTM Postat Ianuarie 6, 2011 Autor Partajează Postat Ianuarie 6, 2011 10v nefiltrat, si filtrat 16v... cind conectez bateria creste la 15v si fierbe...Am pus ampermetru in serie si trage 1,50A e bine?Trafu are 2 infasurari de 1,1mm=2,2mm bobina.Citi A o avea trafu? Link spre comentariu
TESSLA Postat Ianuarie 6, 2011 Partajează Postat Ianuarie 6, 2011 Pai calculeaza si tu, daca iei in considerare o densitate de curent de 3-4 A/mmp....asta pentru un regim normal de functionare, in cazul unui scurtcircuit, intensitatea e mult mai mare. Deci, traful e bun. In momentul cand bateria degaja gaze in toate celulele e incarcata ,nu tre sa astepti sa scada amperajul aproape de zero pentru ca nu o sa scada prea curand. Daca bateria are o tensiune de 14.4 V, fara redresor pe ea, e incarcata. Link spre comentariu
Dr.L Postat Ianuarie 7, 2011 Partajează Postat Ianuarie 7, 2011 Nu te supara,dar 14,4v pe baterie numai cu o sursa in paralel obtii!O baterie incarcata are cam 13,x V,unde x poate fi si 0 Link spre comentariu
TESSLA Postat Ianuarie 7, 2011 Partajează Postat Ianuarie 7, 2011 Domle, eu asa stiam, ca pentru o baterie incarcata, tensiunea per element poate ajunge pana la 2.4 V. Am citit asta in mai multe locuri, Tehnium, si alte carti, nu mai retin titlurile acuma. Si releul regulator de la masina se regleaza tot in plaja 13.8-14.4 V. Daca dumneata stii altfel...nici nu ma deranjeaza , nici nu ma supar. Link spre comentariu
Relav Postat Ianuarie 7, 2011 Partajează Postat Ianuarie 7, 2011 Nu vreau sa fac pe arbitrul dar are dreptate Dr.L In carti si in practica cand bateria este incarcata ajunge la 14,4 V ( cu redresorul in paralel pe ea). Dupa deconectarea redresorului bateria incarcata are in jurul lui 13V. Link spre comentariu
Dr.L Postat Ianuarie 7, 2011 Partajează Postat Ianuarie 7, 2011 Lucrul acesta l-am verificat si practic,pe masina dupa ce am oprit motorul si pe multi acumulatori (SLA de 7Ah,din upsuri si acumulatori auto,atat noi cat si uzati),avand aceleasi rezultate. Ca la unii tensiunea a scazut sub 13v,se poate datora uzurii Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum