costelvoicu72 Postat Octombrie 1, 2010 Partajează Postat Octombrie 1, 2010 buna ziua . am o masina de spalat si de cateva zila motorul nu sa mai invarte cum trebuie normal . face scantei la colector si se opreste imediat . motorul lam lasat in gol fara curea. cum pot sal alimentez sami dau seama daca este motorul ? Link spre comentariu
costelvoicu72 Postat Octombrie 1, 2010 Autor Partajează Postat Octombrie 1, 2010 buna ziua . am o masina de spalat si de cateva zila motorul nu sa mai invarte cum trebuie normal . face scantei la colector si se opreste imediat . motorul lam lasat in gol fara curea. cum pot sal alimentez sami dau seama daca este motorul ?va rog daca se poate si o schema electrica si electronica a masinii de spalat Link spre comentariu
marinescug Postat Octombrie 1, 2010 Partajează Postat Octombrie 1, 2010 Pana la schema, verificati periile(carbunii) daca face scantei la colector. Link spre comentariu
costelvoicu72 Postat Octombrie 1, 2010 Autor Partajează Postat Octombrie 1, 2010 carbunii sunt buni dar face scantei la colector Link spre comentariu
costelvoicu72 Postat Octombrie 2, 2010 Autor Partajează Postat Octombrie 2, 2010 carbunii sunt buni dar face scantei la colectorunde pot gasi motor pentru aceasta masina ? Link spre comentariu
Vizitator nicji Postat Octombrie 2, 2010 Partajează Postat Octombrie 2, 2010 e destul de clar ca trebuie schimbat motorul.incearca la un service autorizat. Link spre comentariu
blazeu Postat Octombrie 3, 2010 Partajează Postat Octombrie 3, 2010 Scanteierea intensa la colector e un simptom clar de scurtcircuit intre spirele rotorului. Ar trebui inlocuit rotorul (rebobinarea in regim artizanal - la atelier - e posibila dar nefiind urmata de o echilibrare, cheltuiti banii degeaba, se vor defecta rulmentii si va functiona cu trepidatii mari).Sau inlocuit motorul complet (s-ar putea sa fie mai ieftin asa!). Sursa ramane, din pacate, tot depanatorul agreat de producator (din pacate, ca va cere cat vor muschii lor, Dv neavand alta posibilitate de aprovizionare)Succes! Link spre comentariu
costelvoicu72 Postat Octombrie 4, 2010 Autor Partajează Postat Octombrie 4, 2010 pana la urma cel mai bine este sa schimb motorul . Link spre comentariu
Vizitator ioniy Postat Octombrie 4, 2010 Partajează Postat Octombrie 4, 2010 am gasit motor dar este foarte scump peste 400rondaca chiar va intereseaza mai cautam poate mai gasim si mai jos la pret datimi de veste . si daca vreti nou sau sh ? Link spre comentariu
costelvoicu72 Postat Octombrie 5, 2010 Autor Partajează Postat Octombrie 5, 2010 ar fi bine daca gasiti unul mai ieftin poate sa fie si sh . multumesc celor care vor sami dea o mana de ajutor . nou am gasit si eu pe internet la firme care se ocupa de reparatii tot cam la acelasi pret .poate imi explica cineva cum sal probez la 220v fara sal pun pe masina . Link spre comentariu
marinescug Postat Octombrie 5, 2010 Partajează Postat Octombrie 5, 2010 ar fi bine daca gasiti unul mai ieftin poate sa fie si sh . multumesc celor care vor sami dea o mana de ajutor . nou am gasit si eu pe internet la firme care se ocupa de reparatii tot cam la acelasi pret .poate imi explica cineva cum sal probez la 220v fara sal pun pe masina .Masori si vezi bornele intre care are rezistenta mica.(rotor + stator). Cel mai bine pui vanzatorul sa faca proba, pentru ca motorul trebuie un pic tinut pe loc. Direct la 220 o sa fie cam vioi, turatie mare. Intre firele cu rezistenta mare si fir mai subtire e tahogeneratorul. Acolo pui un voltmetru si-i dai ture cu mana. Asa vezi si ce parere are tahogenul. Link spre comentariu
costelvoicu72 Postat Octombrie 10, 2010 Autor Partajează Postat Octombrie 10, 2010 da am inteles dar acest motor are la perii 2 fire si la stator 3 fire . cum sa le pun . la rotor gri cu negru si la stator rosu , maro si verde sii 2 galbene in capul axului cred ca este tahogeneratorul . sii pana la urma cum le leg sa vad totusi daca este motorul de vina sau poate fii partea electronica da asa cum ati specificat si mai sus are 800/1800 rotatii pe minut Link spre comentariu
costelvoicu72 Postat Februarie 17, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 17, 2015 (editat) buna seara . am probleme din nou cu masina . dupa ce am schimbat motorui in 2010 si pana acum a functionat ok . acum pe display apar cateva liniute si nu mai ia nici o comanda . ce ar putea fi ? practic masina nu mai face nimic . o schema sau un caiet servis se poate ? Editat Februarie 17, 2015 de costelvoicu72 Link spre comentariu
validae Postat Februarie 17, 2015 Partajează Postat Februarie 17, 2015 Păi ar trebui cam multe verificate. Ar trebui schimbați condensatorii electrolitici de pe placă, să fiți sigur că sursa e OK. Apoi verificate presostatul, electrovalvele, blocajul electric al ușii, rezistența, etc.. Nu uitați de periile de la motor, să le dați jos și verificate să nu fie uzate. O verificare vizuală să nu fie urme de oxidare din cauza umezelii pe placă, mufe.... Link spre comentariu
costelvoicu72 Postat Februarie 19, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 19, 2015 (editat) am schimbat toti condensatorii de pe placa . am intrat in mod servis de lucru si intra apa , incalzeste , rotire stanga-dreapta , , evacuare si stoarcere . mentionez ca atunci cand o conectez la 220 v se aprinde ledul 1200 intermitent , ledul pauza si leduri usa blocare usa sunt aprinse si ceva din afisaj . placa este 2817960100 Editat Februarie 19, 2015 de costelvoicu72 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum