Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

ransformare


Vizitator vali77

Postări Recomandate

Vizitator vali77

salut daca ma poate ajuta cineva ..am un acumulator de 12v care lam bus la un atv. pt.copi dar acum marge prea tare si vreau sa reduc la 9-10v {inainte sal schimb ac. era de 6vdar mergea prea in cet

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • cristian_draghiescu

    2

  • MifTy

    1

  • mystery

    1

  • arcadius

    1

Top autori în acest subiect

Daca motorul jucariei este conceput pentru alimentare la 6 V, cam ce credetica se va intampla cu el daca il alimentati cu 9 - 10 V ?

va mirosi a prajit :ras:. probele pe care lea facut el sunt acele doar pe moment si normal ca a mers cateva secunde pana nu sa incins bobinajul iar cand il va folosi excesiv ia foc.
Link spre comentariu

salut daca ma poate ajuta cineva ..am un acumulator de 12v care lam bus la un atv. pt.copi dar acum marge prea tare si vreau sa reduc la 9-10v {inainte sal schimb ac. era de 6vdar mergea prea in cet

ar fi trebuit să cauţi un acumulator tot de 6 volţi, dar de capacitate mai mare, şi curent livrabil mai mare...am vrut şi eu să fac acelaşi lucru cu atv-ul lui matei, dar am renunţat: acumulatorii buni costă cam de 2 ori cât atv-ul ăla...poţi face altceva: pui un stabilizator între acumulator şi motor, să dea între 6 şi 8 volţi, nu mai mult.aşa o să meargă ceva mai iute, şi n-o să afumi motorul...
Link spre comentariu

Transmisia, adica reductorul de la motor la axa e compacta nu se poate modifica prea usor, doar daca la ultimile pinioane se modifica modulul, adica se confectioneaza altele cu nr de dinti mai mare, ceea ce e costisitor. Alta solutie e folosirea unui variator de la o bormasina cu acumulatori pe 12V, montat la pedala de acceleratie si asa aveti reglaj continuu in impulsuri(PVM), se poate limita viteza, si costa undeva la 20-30ron.Aveti grija ca masinutele astea au un comutator se schimbare a sensului de mers prin schimbarea polaritatii la motor, deci variatorul trebuie montat/alimentat inainte de el.Motorul e identic cu cele de la bormasini/autofiletante, asa ca un motor de 12v de la o bormasina....

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări