XAN77 Postat Septembrie 29, 2010 Partajează Postat Septembrie 29, 2010 am observat la 2 cunostinte ce au GPL pe masinile lor (dacia respectiv cielo) ca au cam multe astfel de butoane defecte, parand a fi ceva cam consumabil. Butoanele astea sunt niste corpuri de plastic paralelipipedice cam 7/3/2 cm cu 2 butoane pe fata si niste leduri, la interior fiind in principal un MCU de 8 biti OTP de tip ST62T60C, un HEF40106 (trigere schmitt inversoare) un releu si niste discrete, conectandu-se la auto cu o mufa cu 7 pini. Din cate am inteles costa 100 de lei. Stie cineva care e treaba cu ele? Au ceva defecte tipice reparabile ? Sau se duce controleru ala si sunt pa ! Link spre comentariu
Vizitator eudin77 Postat Septembrie 30, 2010 Partajează Postat Septembrie 30, 2010 mai repede se duce 40106 - le ala ,piesele care comanda releul(si releul in sine) si piesele care fac legatura de la firul maro la ic.ce probleme ai cu el? la unele mai de proasta calitate cum ar fi voltran ,bigaz se ard si ledurile foarte des Link spre comentariu
XAN77 Postat Septembrie 30, 2010 Autor Partajează Postat Septembrie 30, 2010 din cate am inteles nu-i mai pornea omului masina deloc (cielo injectie). La un modul am gasit o intrerupere la un smd strap ce duce la intrarea in 7805, astept sa faca proba acum. Link spre comentariu
Vizitator eudin77 Postat Septembrie 30, 2010 Partajează Postat Septembrie 30, 2010 ce tip de comutator(buton) este? are emulator care intrerupe injectoarele sau are un simplu releu care le intrerupe pe toate patru? dar si cu emulator si cu releu ar trebui sa porneasca pe benzina si fara comutatorul conectat ,daca are un simplu releu depinde de unde este alimentat acel releu,daca este alimentat de la firul albastru trebuie sa porneasca fara comutatorul conectat iar daca este alimentat de la firul galben(care corespunde pozitiei de benzina)ar trebui conectat la +12V acel fir galben ca sa porneasca pe benzina.daca este facuta intreruperea injectoarelor la calculatorul masinii ar trebui sa vezi acolo pinii 10 si 11 din mufa aia mai mare intrerupti(dupa ce s-a taiat pinii 10 si 11 se leaga firele albastre 10 si 11 intre ele ce iese din mufa si ce vine de la motor se leaga tot asa intre ele din care rezulta doua fire unul de la calc. si unul dinspre motor care duc la acel releu care face intreruperea injectoarelor.apropo de comutator,are 6 sau 7 fire la mufa lui? daca da vin in ordinea asta: MARO - fir de semnal turatie care este legat la bobina de inductie sau la senzorul de turatie, NEGRU - masa, ROSU - plus de pe contact(alimentarea comutatorului) ALBASTRU - firul de plus pentru electrovalvele de gpl ,GALBEN - firul care alimenteaza electrovalva de benzina(asta in cazul instalatiei pe un motor cu carburator,in cazul mot.injectie este folosit pentru alimentarea releului de care spuneam mai sus) ALB - firul pe care vine semnal pentru indicarea nivelului de gpl din butelie si VERDE - care este pt. sesizoare de nivel care necesita alimentare adica cu trei fire in loc de doua.sper ca ti-am fost de ajutor si asa am vorbit cam mult Link spre comentariu
XAN77 Postat Octombrie 1, 2010 Autor Partajează Postat Octombrie 1, 2010 are 7 pini mufa comutatoarelor care le-am avut eu pe mana, in interior un singur releu, si-mi aduc aminte ca pinu 2 era masa, 3 era plusu care ducea si la releu. Iti multumesc pentru semnificatiile restului pinilor. Acum nu mai am acasa comutatoare dealea dar daca mai sunt reclamatii si imi aduce cumnata-miu inapoi am niste date in plus. Link spre comentariu
Vizitator eudin77 Postat Noiembrie 6, 2010 Partajează Postat Noiembrie 6, 2010 are 7 pini mufa comutatoarelor care le-am avut eu pe mana, in interior un singur releu, si-mi aduc aminte ca pinu 2 era masa, 3 era plusu care ducea si la releu. Iti multumesc pentru semnificatiile restului pinilor. Acum nu mai am acasa comutatoare dealea dar daca mai sunt reclamatii si imi aduce cumnata-miu inapoi am niste date in plus.Uite si colectia mea de "butoane" de gpl. Link spre comentariu
Vizitator eudin77 Postat Noiembrie 6, 2010 Partajează Postat Noiembrie 6, 2010 are 7 pini mufa comutatoarelor care le-am avut eu pe mana, in interior un singur releu, si-mi aduc aminte ca pinu 2 era masa, 3 era plusu care ducea si la releu. Iti multumesc pentru semnificatiile restului pinilor. Acum nu mai am acasa comutatoare dealea dar daca mai sunt reclamatii si imi aduce cumnata-miu inapoi am niste date in plus.Uite si colectia mea de "butoane" de gpl.inca doua butoane de care uitasem si un senzor de presiune de la o instalatie secventiala in care este defect senzorul de presiune pe care intentionez sa-l schimb. Link spre comentariu
Vizitator eudin77 Postat Noiembrie 20, 2010 Partajează Postat Noiembrie 20, 2010 are 7 pini mufa comutatoarelor care le-am avut eu pe mana, in interior un singur releu, si-mi aduc aminte ca pinu 2 era masa, 3 era plusu care ducea si la releu. Iti multumesc pentru semnificatiile restului pinilor. Acum nu mai am acasa comutatoare dealea dar daca mai sunt reclamatii si imi aduce cumnata-miu inapoi am niste date in plus.Uite si colectia mea de "butoane" de gpl.placuta cu piese este un comutator BRC la care ii lipseste carcasa si releele Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum