Vizitator sorinpetrila Postat Septembrie 26, 2010 Partajează Postat Septembrie 26, 2010 Salut. Sunt amator-incepator. Mi s-a stricat statia de chitara si nu am bani sa o dau la un profesionist sa mi-o repare asa ca o sa folosesc toate resursele sa o repar. Problema e ca in momentul in care s-a stricat a ars lampa de redresare V3. Am schimbat toate lampile si acum scoate un sune distorsionat si foarte incet. Am aplicat un semnal de 1kHz de 260mA asa cum scrie in schema dar nu pot citi TP2 si nici alte test point-uri de acelasi tip. Si la alimentare dupa redresare imi face la fel. Setand aparatul de masura pe AC, imi indica valori aleatorii in loc sa imi arate 0...adica curent continuu. Ce anume nu fac eu bine.....mai exact de ce nu pot citi un semnal alternativ? Cam care ar fi cauzele pentru care oscileaza citirea semnalului AC?Am atasat si schema dar fara alimentare...tensiunea la TP2 e de 345 VDC.Merci. Link spre comentariu
carageae Postat Septembrie 26, 2010 Partajează Postat Septembrie 26, 2010 Pai vad ca in loc sa pui si schema blocului de alimentare ai pus de doua ori schema amplificatorului...Pune instrumentul pe AC pentru alternativ si CC pentru continuu. Nu mai presupune ciudatenii...cum sa arate 0 daca e continuu? Masuratorile de CC se fac fara semnal la intrare - intrarea in scurt-circuit.Verifica daca la pinii 8 ai lampilor finale ai tensiunea de 60mV DC. Nu vad unde e acel TP2, ce tensiune ai pe firul rosu al trafului de iesire? Vezi ca trebuie sa fie mare, peste 300V. Daca are legatura cu cei 345 atunci alimentarea pare ok.Si daca esti incepator si in electronica ai mare grija ca tensiunile alea omoara, nu doar "pisca"! Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Septembrie 26, 2010 Partajează Postat Septembrie 26, 2010 tubul V3 este defazorul etajului finalnu vad partea de alimentareun sfat care nu trebuie interpretat ca o rautatenu te baga la reparat daca nu ai cunostinte solide!!! risti sa ramii fara amplificator!! Link spre comentariu