leoncris Postat Aprilie 15, 2011 Partajează Postat Aprilie 15, 2011 Misca putin semireglabili P1,P2,P3 dupa care-i aduci in pozitia initiala.Daca nu se rezolva asa,mai vorbim. Link spre comentariu
bchendran Postat Aprilie 15, 2011 Partajează Postat Aprilie 15, 2011 Am reparat de curand unul cu simptome asemanatoare si defect era potentiometrul de reglaj fin al turatiei.Un pic de spray de contact, niste ulei de masina de cusut si merge ca nou.Sunt niste pickup-uri extraordinare GS-431. Merita in mod cert reparat. Link spre comentariu
doru77 Postat Aprilie 15, 2011 Partajează Postat Aprilie 15, 2011 Multumesc mult! Cum am sa am putin timp liber am sa procedez cum m-ati sfatuit.Totusi, nu mi-ar strica sa aflu cum functioneaza schema si nici niste scheme de regulatoare serioase. Link spre comentariu
doru77 Postat Aprilie 16, 2011 Partajează Postat Aprilie 16, 2011 Ati avut dreptate: semireglabilii au fost de vina. Multumesc mult. Totusi mai fluctueaza putin, credeti ca ar fi necesara o redresare dubla alternanta si un stabilizator de tensiune serios? Link spre comentariu
leoncris Postat Aprilie 16, 2011 Partajează Postat Aprilie 16, 2011 Inlocuieste semireglabilii si va fi ok. Link spre comentariu
Vizitator joflo Postat Martie 1, 2013 Partajează Postat Martie 1, 2013 Buna,Am achizitionat si eu un pick-up din acesta si am problema cu viteza. Sper sa fie potentiometrul sau semireglabilii.Insa eu mai am o alata problema. Cand acul ajunge la capatul discului aparatul nu se opreste si acul nu se ridica.Stiti cumva care sa fie buba? merci,Florin Link spre comentariu
Vizitator nrgelectronik Postat Noiembrie 20, 2013 Partajează Postat Noiembrie 20, 2013 Va salut!Am achizitionat si eu de curand un pick-up Unitra GS-431.Dupa o curatare am inlocuit cureaua cu una mai mica decat cea originala.Problema este ca si pe 33 si pe 45 turatia este prea mare si nu o pot micsora din reglajul fin.Cu toate astea reglajul fin al turatiei functioneaza.Am verificat fotorezistenta si este ok.Ma puteti ajuta cu un sfat?Va multumesc!!! Link spre comentariu
miron1947 Postat Noiembrie 22, 2013 Partajează Postat Noiembrie 22, 2013 am inlocuit cureaua cu una mai mica decat cea originalaAceasta inlocuire este neinspirata, motorul este supus unui efort mai mare.Daca turatia este mai mare(nu stiu cum ati determinat aceasta), verificati C7, C8, C9 si C19. Link spre comentariu
Vizitator verdeimpacat Postat Aprilie 19, 2014 Partajează Postat Aprilie 19, 2014 Am avut aceasta problemă. Defectul venea de la dioda zenner D2 (BZP650C10) care în cazul meu era întreurptă. Este un defect de serie fiindcă în momentul când motorul și electromagnetul nu sunt alimentate, ca să țină tensiunea la nivelul de 10V, dioda trebuie să preia un curent de circa 100-150mA, fața de cei 50mA curent nominal din catalog.In fine, soluţia a fost să înlocuiesc D2 cu un stabilizator integrat LM317. Intrarea și iesirea acestuia sunt preluate din punctele în care este lipita R1. R1 si R34 se dezlipesc din circuit, nu mai sunt necesare. Pe lângă LM317 se pune o rezistență de 240ohm și un potențiometru de 2,2K din care se reglează tensiunea stabilizată la 10V. Așa nu mai am nici deriva termică pe care pickupul o avea și când era nou. Țin minte că atunci când dioda încă nu era întreruptă, la fiecare câteva minute, trebuia să umblu la potențiometrul de reglaj fin.Acum nu mai am fluctuație de viteză, are cineva o siglă de AKAI sau TEAC ?!Atasez la post si schema Unitra GS-431 gasita pe Internet la:http://i28.tinypic.com/xksllg.jpgSuccese! Link spre comentariu
Vizitator etudor Postat Iunie 20, 2016 Partajează Postat Iunie 20, 2016 Buna ziua, Am si eu probleme de turatie cu GS 431. Turatia creste peste viteza de 33 sau de 45 setata. Lampa lumineaza foarte putin. Pe mine m-a lasat in 2 etape- intai a facut nazuri, apoi si-a revenit. Este posibil sa faca asa din potentiometrul de reglaj fin, sau face din cauza lampii care nu mai are eficienta? Multumesc. Link spre comentariu
gigiones Postat Decembrie 9, 2016 Partajează Postat Decembrie 9, 2016 Buna,Am achizitionat si eu un pick-up din acesta si am problema cu viteza. Sper sa fie potentiometrul sau semireglabilii.Insa eu mai am o alata problema. Cand acul ajunge la capatul discului aparatul nu se opreste si acul nu se ridica.Stiti cumva care sa fie buba?merci,Florin Aceeasi problema o am si eu, insa doar cu oprirea la capatul discului...becul lumineaza ; ecranul (plasticul) dintre bec si fotorezistenta se deplaseaza odata cu bratul si la finalul discului lumina becului ajunge direct pe fotorezistenta insa nu se intampla nimic !!! Rog pe cineva cu experienta sa ne dea un impuls spre rezolvare Link spre comentariu
gigiones Postat Ianuarie 15, 2017 Partajează Postat Ianuarie 15, 2017 Oprirea si ridicare bratului am rezolvat-o prin inlocuirea fotorezistentei cu una de 5mm (nu am gasit mai mare)...functioneaza perfect la ambele capete. Insa nu am reusit sa reglez turatiile (33 si 45)... P1 si P2 sunt in capat la minim iar viteza este destul de mare, daca rotesc de ei creste viteza...Viteza se modifica putin prin actionarea P4, insa este departe de normal....Nu am avut timp si rabdarea ca azi sa mai fac si masuratori !...credeti ca poate fi defect de fotorezistenta sau trebuie sa insist in alta parte !??? Link spre comentariu
Sorin Schiriac Postat Ianuarie 16, 2017 Partajează Postat Ianuarie 16, 2017 daca este motor cu perii(de casetofon) baga in elniste spray de contactdaca este motor cu rotorul in scurtcircuit degreseaza bucsele de pe capatul axului si curata colectorul Link spre comentariu
Elison Postat Ianuarie 16, 2017 Partajează Postat Ianuarie 16, 2017 Verifica tensiunile indicate pe schema pentru starea de stop, functionare in 33 si 45 rot/min.In functie de valoarile tensiunilor masurate se poate gasi mult mai usor unde este problema.Aici este o schema cu o rezolutie destul de buna. Link spre comentariu
gigiones Postat Ianuarie 16, 2017 Partajează Postat Ianuarie 16, 2017 Multumesc mult pentru idei, dar sa mai treaca cateva zile si ma apuc iar de el...ca mi s-a cam luat cheful !!...am sa dau placa jos si le iau pe rand la masurat, inlocuit daca e cazul si mai vorbim aici ! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum