ctc Postat Septembrie 22, 2010 Partajează Postat Septembrie 22, 2010 Buna ziua , sunt incepator in acest domeniu si caut o persoana care poate sa-mi execute o placa de dezvoltare ,cu mai multe functii , montajul sa fie si programator , pentru PIC 16F877 , 16F877A , 16F84 , dsPIC. Cerinte: Montajul va avea mai multe intrari analogice ( 20 - 30 ) iesiri pe LED ( 50 ) , iesiri catre relee 10 . Montajul va primi tensiune 9 V DC si/sau 220V AC. Montajul va avea si un modul de receptie IR . Montajul va avea un modul input de la un microfon ( compara o comanda vocala fata de un etalon si executa o comanda). Montajul va avea mai multe afisaje : unul de 8 cifre , un LCD si un touchscreen . Montajul va comanda un driver pentru MPP bipolar . Montajul va avea un modul de comunicare : in retea si un modul ce poate trimite SMS si comenzi vocale . Montajul va avea si o mufa PS2 pentru tastatura. Am nevoie si de programare ! multumesc, [email protected] Link spre comentariu
nooob64 Postat Septembrie 22, 2010 Partajează Postat Septembrie 22, 2010 Sincer la cerintele impuse nu cred ca o va face nimeni "diy" , mai bine iti cumperi o placa gata facuta ... ai aici un link http://www.mikroe.com/eng/categories/view/1/development-tools/ Link spre comentariu
srdjan Postat Septembrie 22, 2010 Partajează Postat Septembrie 22, 2010 mai bine iti iei un laptop PIII si mai adaugi niste periferice ca o sa iasa si mai mic, si mai robust si mult mai destept fata de ce se poate face cu un pic din pretentiile tale Link spre comentariu
puiu Postat Septembrie 22, 2010 Partajează Postat Septembrie 22, 2010 1.Vrei o placa de dezvoltare sau vrei de fapt o aplicatie?2.Vrei ca placa sa fie programator si pentru dsPIC30Fxxxxe sau dsPIC30FxxxxA?3. Ce PIC foloseste 30 de intrari analogice?4. Cate socluri vrei pentru PIC-uri? Link spre comentariu