Vizitator Postat Septembrie 12, 2010 Partajează Postat Septembrie 12, 2010 Este cineva dispus sa facem o legatura prin EchoLink?As vrea sa aflu daca sunt suficiente resursele de la DigiMobil(net).Ma intereseaza sa facem o proba in 2~3 ore de acum incolo,cand reteaua de net este incarcata.O zi buna. Link spre comentariu
Vizitator aitzgergh Postat Septembrie 23, 2010 Partajează Postat Septembrie 23, 2010 Poti sa te conectezi la nodul YO3KSR-R, 484439.Este conectat la repetorul UHF din Bucuresti, cu crosspatch in VHF, asa ca se gaseste cineva cu care sa faci probe. Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 13, 2014 Partajează Postat Aprilie 13, 2014 Intre timp s-au mai schimbat schimbarile ...am trecut la Romtelecom(mai folosesc cateodata EchoLink-ul deoarece sunt amatori cu care nu ma intalnesc in US).Cu vechiul router SmartAX MT882 si setarile corecte pentru EchoLink ma pot conecta fara probleme totul decurge normal.Pentru ca am nevoie si de o conexiune wireless am schimbat rotuerul cu un HG655b,cu care testul de firewall nu este trecut intodeauna,implicit nu pot stabili conexiunea la EchoLink.De multe ori adresa incercuita cu rosu(cand fac testul de firewall)imi apare schimbata de genul 192.168.1.3,sau 192.168.1.4.Daca intru in setarile routerului si schimb adresa(advanced,nat)cu adresa nou aparuta dupa testul de firewall,conectarea se poate face si totul decurge normal pana la o noua sesiune de conectare cand iar trebuie sa reiau procedura.Rog pe cei mai experti in ale calculatoarelor daca vor si pot sa ma ajute cu vreo idee,cu multumiri.LE:Daca nu as avea nevoie si de conexiunea de wireless ar ramane in functiune vechiul router SmartAX MT882... Link spre comentariu