Vizitator loothze Postat Septembrie 12, 2010 Partajează Postat Septembrie 12, 2010 doresc un sfat intr-o problema:la un tractoras adus din italia sa ars releul de incarcarecare era in acelasi timp si redresare neavind punte separata,crezind ca am sa rezolm rapid problema mam grabit si am cumparat un regulator de dacie ca dupa ai sa vad ca e cu totul alt sistem. Alteternatorul era fara excitatie si scotea 2 alternante in loc de 3,dar asta am rezolvato redresand cu o punte de alternator de dacie obtinind vreo 30v.Problema este cum fac sa incarc bateria!? Rasfoind pe forum pt o solutie am dat peste un sfat al moderatorulu catre cineva cu o problema asemanatoare sa puna un bec in serie, ar fi o solutie simpla si buna dar numai daca as avea numai de incarcat bateria, dar daca mai apar consumatori problema se schimba, iar in cazul unui regulator elecronic (home made) acesta ar trebui sa suporte puteri mari. Daca m-ati putea ajuta cu un sfat sau o idee va multumesc anticipat! Link spre comentariu
draku Postat Septembrie 12, 2010 Partajează Postat Septembrie 12, 2010 in general motocicletele au alternatoare fara excitatie, cu magnet permanent. releul de incarcare este de fapt o combinatie intre punte redresoare si releu regulator de tensiunepractic, "releul" moto are 5 (sau 6) borne: 3 se conecteaza direct cu alternatorul iar celelalte 2 (sau 3) cu restul instalatiei electricepoti incerca sa folosesti un releu de genul asta sau sa te inspiri din schema electrica moto Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum