Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Problema subwoofer, sistem 5.1

clauuuu

Postări Recomandate

De cand l-am cumparat este asa..Am un sistem 5.1 de 300w, subwooferul cica scoate 100w ( firma din china :| )Problema este urmatoarea: bassul este perfect pana la volumul de 55%, cand trec de 55% incepe sa se auda mai mult un 'vant' din subwoofer..si incepe sa acopere bubuiala :| .Carcasa este din pal..este solida ( este foarte grea ). De la amplificator nu cred ca este..am si o placa audio x-fi audio xtreme si satelitii nu distursioneaza nici la maxim.L-am desfacut si am observat ca vatelina era desprinsa de pereti ( nu era lipita ), am lipito si a mai redus putin din distorsionare..dar vantul acela tot de aude.Aveti o poza la atasament cu subwooferul.PS: sunt incepator, luati-ma usor :)MultumescLE: subwooferul este foarte puternic, imi vibreaza totul in casa.. pana si oglinda din baie se aude..nu are cum sa fie wooferul de calitate proasta,nu ? :O

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 37
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• clauuuu

20

• sckump

9

• ionescu liviu

2

• Th3_uN1Qu3

1

Top autori în acest subiect

Tocmai aia e ca e wooferul prea puternic. Tubul de bas-reflex e prea mic ca diametru si de aia fosneste. Problema e ca daca vrei sa'i pastrezi acordul (adica sa sune la fel), la un tub de diametru mai mare trebuie si cutie mai mare.Parerea mea? Pui subwooferul mai departe de pozitia de ascultare. Cea mai simpla solutie. :limb:

Link spre comentariu

nu am cum sa mut subwooferul..e un home theatre si vreau sa am si design in camera.. dar cand dau la maxim dau wooferul la minim din meniul sistemului si dau iar minim din placa audio..si tot huruie :|nu pot sal fac sa se auda incetu..trebuie sa fie o cale de rezolvare :(LE: l-am umplut cu vatelina (pe langa tub) dar pe langa woofer nu (wooferul este in partea de jos )

Link spre comentariu