fenddder Postat Septembrie 10, 2010 Partajează Postat Septembrie 10, 2010 salutare tuturorvreau sa imi construiesc un nivelmetru pentru benzina dintr-un rezervor folosind un lm3914 care sa citeasca valoarea sondei care am masurat-o ca avand 91.2 ohmi rezistenta in momentul cand este gol rezervorul si 4,7 ohmi cand el este plin.este un sistem de control in tensiune iar dupa niste calcule am descoperit ca atunci cand rezervorul este plin iar sonda este alimentata la 12 volti tensiunea de iesire (cand rezervorul este plin) este de 11.8 v iar cand rezervorul este gol golut numai 0,7vcine ma poate ajuta sa construiesc acest montaj.mentionez ca sunt incepator. Link spre comentariu
yo9hnf Postat Septembrie 10, 2010 Partajează Postat Septembrie 10, 2010 Cauta o schema de VUmetru cu indicatie liniara.VUmetru masoara o tensiune. Tie iti trebuie sa masori o tensiune....aia e! Link spre comentariu
fenddder Postat Septembrie 10, 2010 Autor Partajează Postat Septembrie 10, 2010 am realizat o schema pentru acest proiect..rog pe cineva priceput sa verifice corectitudinea..lm3914 este setat , in schema sa ofere 16ma fiecarui led iar regulatorul este montat pentru a prelua din disiparea circuitului integrat (ledurile functioneaza la 5 volti)deci e corect:-?:-S Link spre comentariu
yo9hnf Postat Septembrie 11, 2010 Partajează Postat Septembrie 11, 2010 Mi-a luat cateva ore (circa 0.01) ...dar am gasit o schema buna. Greu....greu de tot... Link spre comentariu