Vizitator vip2009 Postat Septembrie 5, 2010 Partajează Postat Septembrie 5, 2010 salutare tuturor am si eu o problema daca se poate spune asa , vreau sa imi iau 2 kituri din astea http://tor-online.ro/produse/228-montaj ... a2030.html si as vrea sa le conctez pe amadoua la acelasi transfomator se poate ? datele transfomatorului seria TL-76-G2737 I/P:230V /\/ 50Hz O/P: 13.4VX2/\/3.7A(VINE PUNCTUL IN MIJLOC O FI INMULTITIN AMBELE CAZURI UNDE ESTE(13.4) SI UNDE ESTE (3.7A)) Se poate sa alimentez ambele kituri la acest transfomator? Daca da si mai trebuie si ceva piese in plus va rog mult sa imi spuneti ca sunt cam incepator mentionez ca traful este marisor este aproape inca o data de cat un traf de 2x16V de 3000ma(3A) Link spre comentariu
hpavictor Postat Septembrie 5, 2010 Partajează Postat Septembrie 5, 2010 salutare tuturor am si eu o problema daca se poate spune asa , vreau sa imi iau 2 kituri din astea http://tor-online.ro/produse/228-montaj ... a2030.html si as vrea sa le conctez pe amadoua la acelasi transfomator se poate ? datele transfomatorului seria TL-76-G2737 I/P:230V /\/ 50Hz O/P: 13.4VX2/\/3.7A(VINE PUNCTUL IN MIJLOC O FI INMULTITIN AMBELE CAZURI UNDE ESTE(13.4) SI UNDE ESTE (3.7A)) Se poate sa alimentez ambele kituri la acest transfomator? Daca da si mai trebuie si ceva piese in plus va rog mult sa imi spuneti ca sunt cam incepator mentionez ca traful este marisor este aproape inca o data de cat un traf de 2x16V de 3000ma(3A) :ras:sper ca stii de gluma , dar nici eu nu inteleg despre ce este vorba ! Link spre comentariu
Spitfire Postat Septembrie 5, 2010 Partajează Postat Septembrie 5, 2010 Da, cu 26,8V/3,7A poti alimenta cele doua kituri TDA2030, e chiar optim.Bineinteles, dupa traf trebuie pusa punte redresoare+un condensator de 4700uF/63V. http://tor-online.ro/produse/217-compon ... uf63v.html http://tor-online.ro/produse/156-semico ... c2506.html Link spre comentariu