Bassmann Postat Septembrie 4, 2010 Partajează Postat Septembrie 4, 2010 Buna ziua!Sunt basist, viitor inginer mecanic dar si pasionat de electronica. As vrea sa va cer ajutorul pentru o idee de-a mea; vreau sa-mi construiesc un amplificator cu tuburi pentru chitara bass cu urmatoarele caracteristici:-preamp cu doua ECC83 cu reglaj input gain + corector de ton (minim bas-medii-inalte);-power amp cu o EL84;-bucla de efecte send-return (optional);-line input si line output (optional);-putere undeva la vreo 5-10 W / 8 ohmi.Resurse:-un transformator de retea reciclat dintr-un home theater Genius 5.1 cu tensiuni in secundar de 2*27V/2.2A, 2*14V/1.9A si 12V/0.4A;-tuburile in discutie pe care le scot din amplificatorul meu profesional, urmand sa le inlocuiesc cu altele noi;-restul de componente electronice le cumpar de pe un sait romanesc;-ambitie si curaj de-a lucra cu tensiuni mari, cunosc riscurile.An nevoie de:-o schema care sa-mi permita sa folosesc piesele pe care le am deja, eventual sa aiba si desenul pentru PCB, aici am mare nevoie de ajutor pentru ca nu ma pricep sa proiectez un PCB, sau ar dura prea mult sa invat un program;-sfaturi pentru transformatorul de iesire; nu stiu sa calculez ce transformator mi-ar trebui pentru ca sa obtin o anumita putere cu un singur EL84, am nevoie de sfaturi.Multumesc! Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 4, 2010 Partajează Postat Septembrie 4, 2010 Buna ziua! Sunt basist,... ...-putere undeva la vreo 5-10 W / 8 ohmi... ...-tuburile in discutie pe care le scot din amplificatorul meu profesional... ...-sfaturi pentru transformatorul de iesire; nu stiu sa calculez ce transformator mi-ar trebui pentru ca sa obtin o anumita putere cu un singur EL84, am nevoie de sfaturi. Multumesc! Domnule cred ca glumiti cind spuneti ca doriti un amplificator de chitara bass "cu un singur EL84" (practic nu stiu cine se va incumeta sa va dea sfaturi ,avind in vedere cum e formulata "cerinta")... Link spre comentariu