micu_Ovi Postat Septembrie 3, 2010 Partajează Postat Septembrie 3, 2010 Vreau sa-m fac o orga de lumini dupa urmatoare schema: luata de pe http://www.niqro.3x.ro/orga/orga.htm Pana aici toate bune si frumoase , vreu sa-m fac lista cu piese ... si ma loves de rezistente (mereu am urat sa cumpar rezistente) nu este specificat de cati W sa fie . cum fac ? ( sa nu radeti prea tare dar la capitolu rezistente sunt cel mai mare incepator ) Link spre comentariu
sorinpavel Postat Septembrie 3, 2010 Partajează Postat Septembrie 3, 2010 Faina poza :aplauzeIn afara de r17 care spune ca ar fi de 1w,restul e suficient de 0,4w.SuccesOff topic: mai e puscaria acolo? Link spre comentariu
micu_Ovi Postat Septembrie 4, 2010 Autor Partajează Postat Septembrie 4, 2010 Merci de raspuns ... da mai e puscaria aici Link spre comentariu
micu_Ovi Postat Septembrie 4, 2010 Autor Partajează Postat Septembrie 4, 2010 Ce insemna acel GDN de pe schema ?p2 p2 p3 p4 p5 sunt Semireglabili orizontali ?Nu am gasit 4093N , MOC3041M si TIC225S ...La condesatori 4u7 e tot una cu 4,7 uF ? Link spre comentariu
micu_Ovi Postat Septembrie 4, 2010 Autor Partajează Postat Septembrie 4, 2010 Chiar nu intra nimeni pe aici ?Am gasit raspunsuri la intrebarile de mai sus ... dar am nevoie de alta schema pentru ca nu gasesc 4093N si TIC225S....Are cineva o schema care se poata face ????? Link spre comentariu
Kuki Postat Septembrie 5, 2010 Partajează Postat Septembrie 5, 2010 Fa schema cu cdb400 atunci, iar Tic poate fi orice tiristor de 400v si citi A ai nevoie. Link spre comentariu
GeoMar Postat Septembrie 5, 2010 Partajează Postat Septembrie 5, 2010 Vreau sa-m fac o orga de lumini dupa urmatoare schemaDe ce nu incerci sa faci orga aceasta viewtopic.php?f=205&t=53962 Personal am incercat si eu schema aceea de orga si la mine NU a mers.Uite o poza cu montajul :[attachment=0]Orga 1.JPG[/attachment]Poate la tine merge. Bafta Link spre comentariu