Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ce recomandati pentru inceput?

Vizitator obogz

Postări Recomandate

Salut!Sunt student la Automatica anul III (cu puntin noroc :) ) si vreau si eu saincep sa invat sa programezi microcontrolere (de la operare cu un led simplupana la sisteme de stabilizare si alte SRA-uri). Am un letcon, suport pentru el,pompa de fludor si tot ce este necesar sa pun si sa scot piese de pe o placutasi desigur cunostinte in programare C,C++ si cunostinte in electronica.Acum vreau cu 50-100ron (de preferabil 50ron :d) sa imi cumpar catevamicrocontrolere si un programator(eventual sa il construiesc) si tot ce imitrebuie ca sa incep.Stiu ca exista si metode virtuale de a invata sa programez dar prefer metodareala din mai multe motive.In urmatoarele 7 zile voi locui foarte aproape de strada Maica Domnului si vreausa ma duc rapid si sa achizitionez piesele si ce imi mai trebuie.Va rog frumos sa imi recomandati si mie ce merge pentru inceput, cu ce MCU-uri imipot forma o baza solida pentru viitor.Va multumesc anticipat,Bogdan.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• vasile eugen

1

• godFather89

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Poti incepe cu atmega8 (in capsula dip) si un programator simplu facut pe port paralel dupa schema din imagine. Ca IDE poti folosi AVRStudio (il gasesti la atmel pe site) iar compliator C - WinAVR (GCC pentru AVR pt windows). Incarcarea programelor in microcontroller o poti face cu ponyprog.

Mai poti lua pentru inceput ceva led-uri (+rezistente), butoane, eventual un LCD alfanumeric si un cablaj de test pe care sa le pui pe toate.

Bafta!

Posted Image

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare