Vizitator antarexis Postat August 30, 2010 Partajează Postat August 30, 2010 Buna.Sunt putin cam incepator in domeniu, dar va cer ajutorul dupa multe multe cautari. De cateva zile bune tot incerc sa gasesc baghete cu leduri si o sursa de alimetare pentru ele. De asemenea mi-ar place sa gasesc si niste profile in care sa intre baghetele de aluminiu sau orice altceva. Ma gandeam aluminiu pentru ca disperseaza bine caldura. Vreau sa le folosesc la iluminarea unei sticle pe care am sablate niste litere. Vreau sa se vada literele respective destul de bine. Sticla are dimensiuni 600x1200x6mm. Baghete am gasit ceva de la Optoflash undeva pe la 144lm si 4,8w 120ma. Frica imi sta in a comanda ceva de pe net si sa fie prea slabe sau sa se incalzeasca prea tare in cazul in care sunt prea puternice.Problema e ca nu am gasit niciunde in Timisoara unde as putea sa ma duc sa vad ce inseamna 144lm. Ceea ce nu stiu, deasemenea e ce sursa de curent sa folosesc in cazul in care vreau sa ma pun sa fac eu bagheta. As sti sa le leg (am gasit calculator de rezistoare). Va rog mult, daca imi puteti da niste sugesti de furnizori, pentru baghete cu leduri, si sursa de curent. Ideeal ar fi sa aibe si conectori, si profile pentru incastrarea baghetelor. Sau macar o sugestie de cati LM sa folosescSau in cazul in care ma pun eu sa le fac la cati lm/LED sa optez. Desi am zis ca solutia asta va fi ultima, in cazul in care nu gasesc un furnizor de baghete.Va multumesc anticipat pentru tot timpul acordat. Link spre comentariu