Vizitator tyc Postat August 28, 2010 Partajează Postat August 28, 2010 Sursa contribuie la eficientizarea sistemului de incarcare in mica masura,la parametri dinamici se simte...bineee.Daca ai accu bun si incarcat,nu conteaza ,dar cu accu rau/descarcat,belea-cand sa sprintezi,motorul ramine la turatia avuta un moment.Solutia e ori o smps care sa coboare tensiunea la valoarea dorita,ori intreuperea temporara (totala sau partiala) a incarcarii.Prima varianta ,acum realizez,nu e practica deoarece rezistenta de izolatie a rotorului nu e calculata pt tensiuni de 60V si peste.A doua varianta presupune coborarea graduala a tensiunii si cuplarea la baterie printr-un MOS,care realizeasa si decuplarea cand tragi de gaz.Folosirea unui buck in acest scop(cuplare /decuplare) e valabila? Link spre comentariu
moro Postat August 28, 2010 Partajează Postat August 28, 2010 eu zic sa faci un invertor full bridge daca vrei sa ai o tensiune de 14 volti la 40 amperi, mi se pare oarecum mai simplu decat un convertor buck. In telecomunicatii se folosesc surse full bridge care lucreaza de la 36 si pana la 72 volti prag maxim si scot 3 respectiv 5volti pentru alimentarea modulelor digitale.Eu nu am inteles foarte bine ce vrei sa faci? Un regulator de incarcare de tip buck? Link spre comentariu
Th3_uN1Qu3 Postat August 28, 2010 Partajează Postat August 28, 2010 In sursele pc frecventa e mai mica...Nu neaparat, am cateva care lucreaza la 90kHz. Tot T106-26 folosesc pt bobina de filtraj. Si din contra, din cate zic 2 programele inclusiv calculatorul oficial de la Micrometals, acele miezuri sunt mai reci la 100-200kHz decat la 30. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat August 29, 2010 Partajează Postat August 29, 2010 Eu nu am inteles foarte bine ce vrei sa faci? Un regulator de incarcare de tip buck?Da,un stabilizator de incarcare buck,releul clasic folosit pe post de prestabilizator deoarece nu exista nici un IC buck care sa accepte 12...120 Uin.Topologia full bridge e mai complicata decat buck care presupune un IC+dioda+bobina,Cin,Coutsi semireglabil de tensiune.Si in locomotivele cu motor Caterpilar sant surse ce accepta 12...36V,am gasit IC ce merge de la 36 la 100.Am a ma duc la Micrometals sa vad ce miez imi recomanda.PS E magnetou trifazat fara infasurare de slabire a campului,asta la care vreau sa-i reglez tensiunea. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum