Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Frigider Beko DEN 477 WD No Frost


tomitasima

Postări Recomandate

Buna seara... am si eu un beko den 477 wd si nu a mai fost pornit de ceva vreme... acum cand l-am bagat in priza a pornit este rece insa pe display imi apar toate luminate si nu merge nici un buton... exista vreun timp in care isi face el racirea si apoi pot sa setez eu temperatura? O seara buna

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 157
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • validae

    26

  • doru3160

    7

  • Ceaunica

    6

  • raxxu23

    5

Top autori în acest subiect

Imagini postate

La 05.12.2019 la 23:35, noagy a spus:

Buna stie cineva de ce mi-a aparut chestia asta pe frigider ? in interior nu se mai aprind ledurile , oare sa fie de la leduri ? sa fie arse ? Cine ma poate lamuri ce este de facut ?

78382262_578021869646106_2223033630270160896_n[1].jpg

Buna imi puteti spune va rog cum ati rezolvat această problemă?  Sunt in  aceeasi situatie .va rog tare mult 

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...
  • 2 luni mai târziu...

Buna ziua!

Am un frigider Becko 477 ,placa electronica este buna,senzorii schimbati,Nu ingheata,decat putin.

Nu stiu ce sa ii mai fac,am pus freon..am testat cred aproape totul,dar nu vrea sa mai inghete...face putina gheata pe refrigerator,dar pe afisajul de jos apar doar 9 grade si nu coboara.

Va rog ceva idei..sugestii...

Link spre comentariu

Afisajul de la congelator ramane pe min oricat as seta eu temperatura,

El ar trebui sa urce pana la max...cu liniutele verticale de rigoare 

Ma poate sfatui cineva cum sa il cresc de pe min?..un senzor?..habar nu am

Senzorii sunt schimbati noi...la fel freon..

Va rog

Link spre comentariu

Posteaza o poza din spate, unde ai compresorul si condensatorul. Una sau mai multe cat mai detaliate.

 

In primul rand trebuie inteles ca functionarea masinii frigorifice nu are nici o legatura cu senzori, ecrane si alte dotari ale frigiderului.

Daca avem de-a face cu probleme ale masinii frigorifice, si anume lipsa integritatii instalatiei, cel mai probabil in vaporizare, trebuie inteles ca orice defect, considerand presiunile de lucru ale R600a, atrag cu sine conditiile de contaminare cu vapori de apa.

 

Asadar, orice reincarcare profi cu refrigerant (NU Freon), implica inainte de toate, lucrari de acces la intalatie, purjarea cu azot uscat a intregii instalatii cu 8bar, test de presiune cu azot la 6-8bar, inlocuirea filtrului deshidrator, reintregirea instalatiei, vacuumare si reincarcare pe bateria de manometre, cantar digital, etc., testul presiunilor de lucru.

Odata ce releul cupleaza si porneste compresorul, atat timp cat compresorul functioneaza, vaporizatorul TREBUIE SA INGHETE BOCNA.

Failure to do so, inseamna defect, obturatie capilar, filtru deshidrator cu obturatii si/sau alte probleme, contaminare cu vapori de apa, probleme compresor.

Nu mai picati prada handicapatilor care se cred frigotehnisti. Determinarea parametrilor de functionare pe bateria de manometre, se face in interval de minute...

Ma uit la bateria de manometre in functionare de la 3m distanta, si iti spun daca aparatul raceste sau nu.

 

Odata determinat ca masina frigorifica este in parametri, se purcede la a determina alte cauze, ventilatoare nefunctionale aferente modelelor full no frost, senzor degivrare, rezistenta degivrare intrerupta, si abia in ultima instanta sa fie parte de comanda.

 

Dar, repet, atat timp cat auziti compresorul ca se invarte, daca este servisat corect, intainte de orice trebuie sa aveti temperaturi extrem de scazute pe toata instalatia din vaporizare.

Daca are condensator ventilat, trebuie determinat daca ventilatorul nu este blocat sau defect.

 

Pe scurt, il dau la o parte de la perete, se invarte compresorul de o ora si el nu prezinta temperaturi extreme pe vaporizator, e defect frigorific nu electronic.

 

 

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

nomikos.Aici ar fi bine sa ia notite si alambafetii ce repara clima la masini.Extrem de greu gasesti unii care stiu sa faca diagnoza/reparatie ok.Te trezesti ca ti-a schimbat refrigerantul si crapa totul la o zi,doua!...

Link spre comentariu

Depinde si la cine mergi...multi prefera mesterul unsuros care ia mai putini bani. Cei care se respecta, au pret, dar respecta si clientul...culmea, dau si garantie la lucrare.

Link spre comentariu

@nelutu100 Ne ții la curent.

 

@BRANCA Uleiul și refrigerantul trebuie să fie miscibile. Mai puțin contează refrigerantul, cât compatibilitatea cu uleiul. Altfel spumează și se alege praful de compresor.

Amuzanți sunt ăștia cu "roboțelul". Bat roboțelul ăla legat la ochi... Dar, dă bine la client.

 

@doru3160 Un frigotehnician este un frigotehnician. Are o școală, diplome, dar n-o să-ți ia niciodată pe 65g de R600a, o valvă și 3 lipituri, 300 lei, doar pentru că are școală.

Asta nu înseamnă că nu există și nesimțire pe lumea...

Link spre comentariu
Acum 1 oră, doru3160 a spus:

Depinde si la cine mergi...multi prefera mesterul unsuros care ia mai putini bani. Cei care se respecta, au pret, dar respecta si clientul...culmea, dau si garantie la lucrare.

Asa este.

Din pacate toti cauta ieftin...ieftin sa fie si prost...nu conteaza ca platesc de 2-3 ori aceeasi lucrare la fel de ieftina si de proasta. Atat ii duce capul, atat pot...si nici nu le poti cere mai mult, pentru ca sunt brea batuti in cap ca sa priceapa ca o reparatie de calitate costa.

Foarte rari sunt cei care cauta calitate la lucrare si in general nu-i prea intereseaza pretul reparatiei....sunt dispusi sa plateasca daca reparatia este facuta ca la carte.

Link spre comentariu

 Privitor la clima puteti sa .ai intrebati si pe altii.Eu sustin in continuare ca in RO sunt putine locuri unde se fac reparatii ca la carte.Si la alte reparatii la masini sunt probleme.Am cunoscut un ins cu masina trecuta prin 3 service-uri de firma si a ramas nerezolvat!!

Link spre comentariu
Acum 58 minute, nomikos a spus:

Un frigotehnician este un frigotehnician.

Stii foarte bine ce am vrut sa spun. Nu toti care au o diploma si se autodenumesc fac si treaba buna. De unii doar gura e de ei.

Link spre comentariu
Acum 32 minute, BRANCA a spus:

Am cunoscut un ins cu masina trecuta prin 3 service-uri de firma si a ramas nerezolvat!!

Îi pun bateria de manometre pe ea, și dacă în două minute nu mă prind ce problemă are, îmi fac sepuku...

@doru3160 Mai sunt și specii...

Link spre comentariu

Stii tu mai bine. Eu in materie de frig am apelat la o singura firma din targ, de mai bine de 25 ani. Nu au fost multe cazuri, dar de fiecare data nu au dezamagit, fie ca a fost la mine, fie ca a fost la recomandare. 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări