Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Daca pun suplimentar in paralel o pereche de finali imi ?

Vizitator catalinstefan1987

Postări Recomandate

Daca pun suplimentar in paralel o pereche de finali imi creste puterea aplificatorului? sunt incepator in electronica am cateva montaje realizate imi place sa realizez aplificatoare daca ma puteti ajuta si pe mine cu informatii legate despre electronica amplificatoarelor gen carti sau site-uri pt invatat va rog mult sa ma ajutati si pe mine Va multumesc mult

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 19
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• zal

4

• remus68

3

• wally_gatter

3

• indy666

1

Top autori în acest subiect

Schema aceea ai alimentat-o cu +50V si masa, alimentarea fiind asimetrica. La tensiunea asta de alimentare, amplificatorul elibereaza 30W/8 ohmi sau 55W/4 ohmi. Putere sinusoidala=RMS.

Link spre comentariu

Schema aceea ai alimentat-o cu +50V si masa, alimentarea fiind asimetrica. La tensiunea asta de alimentare, amplificatorul elibereaza 30W/8 ohmi sau 55W/4 ohmi. Putere sinusoidala=RMS.

Dar crezi ca ii pot pune alimentare diferentiala sa pot scurge mai mult de la el sau pot modifica ceva la el sa pot scoate m-ai multi wmultumesc Dar ce parere ai de aceasta schema
Link spre comentariu
wally_gatter

Dar crezi ca ii pot pune alimentare diferentiala sa pot scurge mai mult de la el sau pot modifica ceva la el sa pot scoate m-ai multi wmultumesc Dar ce parere ai de aceasta schema
asta mai merge.. tocmai ce am modificat putin schema asta cu indrumarea userilor de pe forum.. ti-o recomand , doar sa stii ce faci.. :da
Link spre comentariu

asta mai merge.. tocmai ce am modificat putin schema asta cu indrumarea userilor de pe forum.. ti-o recomand , doar sa stii ce faci.. :daCe ai modificat la ea ?Ai realizat-o , cum se aude ,scoate 100W

Link spre comentariu
wally_gatter