Vizitator catalinstefan1987 Postat August 15, 2010 Partajează Postat August 15, 2010 Daca pun suplimentar in paralel o pereche de finali imi creste puterea aplificatorului? sunt incepator in electronica am cateva montaje realizate imi place sa realizez aplificatoare daca ma puteti ajuta si pe mine cu informatii legate despre electronica amplificatoarelor gen carti sau site-uri pt invatat va rog mult sa ma ajutati si pe mine Va multumesc mult Link spre comentariu
zal Postat August 15, 2010 Partajează Postat August 15, 2010 Nu creşte puterea, doar vor rezista mai bine la volum mare şi se vor încinge mai puţin. Link spre comentariu
remus68 Postat August 15, 2010 Partajează Postat August 15, 2010 daca ma puteti ajuta si pe mine cu informatii legate despre electronica amplificatoarelor gen carti sau site-uri pt invatatAici vei gasi multe carti de unde poti invata http://www.elforum.info/viewtopic.php?f=1 ... 0&start=45 Link spre comentariu
Vizitator catalinstefan1987 Postat August 15, 2010 Partajează Postat August 15, 2010 Aveti cumva scheme electronice de cat mai mare puere adica < > 500 W sa zicem pentru ca eu am realizat un montaj de de 100 w si nu mi-se pare ca are atat, este realizat cu 2n3055 si alimentat la +- 50 v, va atasez si schema pe care am facut-o , Care este diferenta intre Watii sinusoidali si cei rms ? http://www.niqro.3x.ro/100wt/aaf_clasic_100W.htm Link spre comentariu
remus68 Postat August 15, 2010 Partajează Postat August 15, 2010 Schema aceea ai alimentat-o cu +50V si masa, alimentarea fiind asimetrica. La tensiunea asta de alimentare, amplificatorul elibereaza 30W/8 ohmi sau 55W/4 ohmi. Putere sinusoidala=RMS. Link spre comentariu