Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

RGB

Vizitator strg

Postări Recomandate

Vizitator strg

Sall, de curand m-am decis sa imi fac o lumina de ambiant in camera cu ajutorul unor led-uri RGB si a unui controller.Totul bine am cumparat led-uri + controller. Cand sa le montez led-urile au - comun, iar controleru + comun si comanda pe - :( pot sa fac ceva in cazul asta sau le arunc la gunoi :(Sau exista vr-o posibilitate cu o schema ceva?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 11
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• lucione_cip

2

• nicul

1

Vizitator tyc

Foloseste tranzistoare pe post de inversoare.Schema mai tarziu,dupa ce ne spui mai multe;in principiu ,ledul il legi la minus si plusul la emitorul tranzistoarelor,iar controlerul la baza tranzistoarelor.Toate astea prin R de limitare a curentului.

Link spre comentariu
Vizitator strg

Poi sunt cam incepator in electronica, adica stiu ceva esential cum se monteaza piese pe o placa PCB, sa fac legaturi si mici scheme, dar cand vine vorba de un tranzistor nu ma pricep la principiul lui de functionare.... de aici m-ar ajuta mai mult o schema + componente (ex valoarea la tranzistor), am un magazin de electronice f aproape de mine deci pot face rost de orice.Si ca o recapitulare pt ce am eu:IESIRI MODUL:1 PLUS COMUN3 MINUSURILED RGB:1 MINUS COMUN3 PLUSURIDeci trebuie sa inversez cele 3 minusuri in 3 plusuri pt a putea controla led-urile. Astept un rasp. ms

Link spre comentariu
Vizitator strg

nu am o schema de la controler e o unitate cumparata din comert, mai exact de la adelaida ("CTRL02 Controler programabil RGB ,telecomanda, 11 programe,3x3.3"), o sa incerc luni schema postata sa vad ce iese. msSi am o intrebare minusul pt led il iau de la alimentator presupun ?+O problema tensiunea de iesire pe minus de la modul oscileaza pt a controla si intensitatea luminii led-ului. Se va pastra proprietatea asta ?

Link spre comentariu
Vizitator tyc