Vizitator P FLORIN Postat August 12, 2010 Partajează Postat August 12, 2010 Buna seara! Am o mare problema, am incercat sa inlocuiesc un papuc la firul de la sonda de ulei dar din cauza ca piulta de la contactul respectiv se invarte in gol nu am reusit. Problema este ca acum in momentul in care pun contactul ceasul de la bord care arata presiunea la ulei imi fuge la maxim cand iau contactul merge la zero si bineinteles ca nu mai indica decat max si cu motorul pornit masina este audi v8 quqtro dar cu motor de 2.5 TDI din 1993. Va multumesc Link spre comentariu
remus68 Postat August 13, 2010 Partajează Postat August 13, 2010 Cind rezistenta traductorului este de zero ohmi (borna respectiva practic este pusa la masa) ceasul indicator arata presiunea maxima. Cind ai umblat la piulita ai facut scurtcircuit intre acel surub si masa - poate este suficient sa reasezi izolatorul prin care surubul bornei de control iese prin carcasa traductorului (daca este de metal); daca nu, trebuie sa inlocuiesti traductorul (sonda). Link spre comentariu
Vizitator P FLORIN Postat August 15, 2010 Partajează Postat August 15, 2010 Multumesc pentru raspuns.O sa schimb sonda pentru ca nu pot desface piulita de la contact deoarece se invarteste in gol,desi costa cam mult(200 RON). Link spre comentariu
remus68 Postat August 15, 2010 Partajează Postat August 15, 2010 Ce filet are traductorul? Daca este M12x1,5 sau M14x1,5 se gasesc si romanesti, care sint mai ieftine. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum