Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

probleme cu sonda de ulei


Vizitator P FLORIN

Postări Recomandate

Vizitator P FLORIN

Buna seara! Am o mare problema, am incercat sa inlocuiesc un papuc la firul de la sonda de ulei dar din cauza ca piulta de la contactul respectiv se invarte in gol nu am reusit. Problema este ca acum in momentul in care pun contactul ceasul de la bord care arata presiunea la ulei imi fuge la maxim cand iau contactul merge la zero si bineinteles ca nu mai indica decat max si cu motorul pornit masina este audi v8 quqtro dar cu motor de 2.5 TDI din 1993. Va multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • remus68

    2

Top autori în acest subiect

Cind rezistenta traductorului este de zero ohmi (borna respectiva practic este pusa la masa) ceasul indicator arata presiunea maxima. Cind ai umblat la piulita ai facut scurtcircuit intre acel surub si masa - poate este suficient sa reasezi izolatorul prin care surubul bornei de control iese prin carcasa traductorului (daca este de metal); daca nu, trebuie sa inlocuiesti traductorul (sonda).

Link spre comentariu
Vizitator P FLORIN

Multumesc pentru raspuns.O sa schimb sonda pentru ca nu pot desface piulita de la contact deoarece se invarteste in gol,desi costa cam mult(200 RON).

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări