Mihai Epure Postat Martie 1, 2012 Partajează Postat Martie 1, 2012 Pai presiunea la iesirea din pompa e de cca 2.5 bari (dupa cum indica manometrul). Daca inchid vanele, presiunea urca pana pe la 3.7 bari. Bine, eu as vrea ca pompa sa se opreasca pe la 3-3.3 bari, ca sa pot folosi furtune mai lungi. Manocontactul isi modufica starea de conductie la presiune scazuta, mie imi trebuie la presiune ridicata.L.E. Din cate am constatat, benzina cam ataca anumite plasticuri, cauciucuri mai putin. E posibil ca sa fi avut anumite parti din plastic si as fi fost inmuiate sau deformate de benzina, si de asta sa se fi distrus etansarea Link spre comentariu
iulicuta2000 Postat Martie 1, 2012 Partajează Postat Martie 1, 2012 da,acum am inteles,atunci sonda va trebuie,s-ar putea sa functioneze totusi,altfel nu are ce se strica in sonda dar n-ar fi mai bun un presostat de hidrofor? e putin mai scump ca o sonda de presiune noua... Link spre comentariu
Mihai Epure Postat Martie 1, 2012 Partajează Postat Martie 1, 2012 m-am gandit si la asta dar cu sonda de presiune pot sa reglez un nivel minim admisibil al presiunii si un nivel maxim. Nivelul minim al presiunii m-ar ajuta in cazul in care electropompa s-ar dezamorsa sau in timpul functionarii ar ramane fara apa (asa cum s-a intamplat vara trecuta cand a fost seceta). Caut sa automatizez cat mai mult functionarea ei pentru ca orice defectiune a electropompei implica pentru mine un drum de 200 km + bani + timp. Link spre comentariu
doru3160 Postat Martie 1, 2012 Partajează Postat Martie 1, 2012 N-am apucat sa citesc cu atentie chiar tot,dar se merita facute ceva precizari.Nici la Dacia 1100 nu a fost cu bimetal,era doar o sonda care aprindea un bec in momentul cand presiunea scadea sub un anumit nivel(parca 0,25bar),era ceva mai mult decat nimic,de asta la vechea 1100 ii montasem un traductor de 1300 si aparatul aferent.Cu bimetal a fost doar indicatorul de incarcare baterie,si asa a ramas pana s-a scos din fabricatie modelul dacia pe care il stim cu totii,parca in 2002,nu retin exact...Se poate masura si o tensiune,daca acea rezistenta este montata in bratul unei punti de rezistente,de fapt cam aceeasi treaba face si aparatul original de dacie,are 2 bobine,legate diferential,si dezechilibrul este dat de variatia rezistentei din sonda.Ca idee,se poate forma o punte care sa fie dezechilibrata de acea rezistenta,si tensiunea rezultata aplicata unui A277D sau oricare integrat de comanda LED,sau de ce nu la orice instrument digital,daca cineva vrea sa stea cu ochiul atent pe afisaj.Ca la orice scula de masurat,daca tot se face, se impune si o calibrare,chiar daca nu la zecimea de bar,macar sa stii ca ai 2-3 sau 4 bari in instalatie,si asta nu e greu de facut daca se procura o pompa de masina cu manometru,fie si cu imprumut,in cateva ore cred eu ca e suficient pt reglaje,daca totul e functional,si pregatit.Pt vas de presiune se poate folosi inclusiv un PET daca nu se detine alta incinta care sa poata fi presurizata(pana la urma daca se etaloneaza pana la 2 bari,se poate calcula restul,ca sa nu risti presiune mai mare pe un PET,desi am inteles ca rezista pana pe la 5bari o basica din aia),un vas de expansiune de la o centrala termica,orice poate fi inchis si "umflat".Presostatul de hidrofor se potriveste ca domeniu de monitorizat,dar nu trebuie uitat un mic amanunt,membrana trebuie sa fie rezistenta la produse petroliere,altfel,uleiul o sa faca urat cu o membrana din cauciuc obisnuit(rezistent la apa)...sunt unele tipuri care au membrana din metal gofrat,sunt bune si alea,dar sunt mai putin sensibile la presiuni mici. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum