Vizitator tyc Postat August 8, 2010 Partajează Postat August 8, 2010 Motocicletele mai vechi aveau un fir-monitor- pt oprirea regulatorului,legat pe contact; la astea noi e alimentat direct de pe baterie,citeste fazele alternatorului si cand se comuta fazele cu anumita frecventa,porneste.Nu stiu frecventa si pt determinare am nevoie de un banc cu motor electric,pe care sa fixez motorul termic, care sa-l invart cu turatii de 100...1500,peste 1200 stie sa mearga singur si,dealtfel, nu e necesar. Link spre comentariu
miron1947 Postat August 8, 2010 Partajează Postat August 8, 2010 pt pornirea 'manuala' s-a adoptat decompresorul-personal stiu numai teoretic sa-l folosesc).Decompresorul, este o supapa care deschide legatura intre cilindru si atmosfera direct, era utilizat cand se "ineca" motorul, pentru evacuarea excedentului de amestec din cilindru. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat August 8, 2010 Partajează Postat August 8, 2010 Era folosit pt aerisire,acum alimentarea e precisa.In prezent e folosit exclusiv pt pornire,fara nu poti roti motorul.Dupa punerea in functiune a regulatorului cu tiristoare,urmeaza un regulator cu MOS care necesita comanda la trecerea prin 0/validarea comenzi.Cred ca e mai eficient cu MOS. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum