Poje74 Postat August 10, 2010 Partajează Postat August 10, 2010 AI VERIFICAT FIRUL de masa dintre motor si caroserie?? Link spre comentariu
remus68 Postat August 10, 2010 Partajează Postat August 10, 2010 Nu are nici o legatura filtrul de benzina cu ... bobina de inductie. Link spre comentariu
Vizitator asu99 Postat August 10, 2010 Partajează Postat August 10, 2010 Nu are nici o legatura filtrul de benzina cu ... bobina de inductie.Asta stiam si eu, dar a fost doar o ... incercare:) Link spre comentariu
Poje74 Postat August 11, 2010 Partajează Postat August 11, 2010 Bobina de inductie sper ca e montata pe semidublura si nu pe capac tacheti sau pe alta componenta "fierbinte" !! Ca am mai vazut si mutari din acestea..... Link spre comentariu
Vizitator asu99 Postat August 12, 2010 Partajează Postat August 12, 2010 1. Bobina se incalzeste si cu motorul mergind in gol.2. Firul de legatura intre alternator/motor exista; e un cablu gen tresa metalica si e ok.3. Bobina e montata in locul in care a fost dintotdeauna. Ieri am scos cricul si am reusit sa o montez in pozitie verticala (pina acum era orizontala.Multumesc pentru pareri si sugestii, dar bobina se incalzeste in continuare. De vreo 3 zile nu se mai opreste in drum, macar... Link spre comentariu
Vizitator asu99 Postat August 16, 2010 Partajează Postat August 16, 2010 Nu mai exista nici o sugestie? E Dacie, ca naiba! Link spre comentariu
Poje74 Postat August 16, 2010 Partajează Postat August 16, 2010 Pai doar Dacia are simptome dinacestea "scanteieste , benzineste dar nu porneste" Ca sugestie: cu un voltmetru ( dar fara abateri mari) masoara tensiunea direct pe bobina de inductie cand o pornesti prima data intr-o zi si e rece si apoi cand se incalzeste ; nu ar fi rau daca ai masura cu un ampermetru si curentul in aceleasi conditii. Masuratorile ar fi de preferat sa se faca pe un interval de timp mai mare ...sa zicem 1-2 min continuu si sa observi eventuale fluctuatii.Sant curios de diferente daca exista intre "rece" si "calda". Te astept cu rezultate . Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat August 19, 2010 Partajează Postat August 19, 2010 Nu mai exista nici o sugestie? E Dacie, ca naiba!Daca ai verificat tensiunile si sint ok,se pare ca frecventa e necazul:e proiectata sa mearga la jf(~50Hz) si daca intra in oscilatie cu platina/firele de alimentare e bai.Scurteaza firul de la platina,verifica tabloul cu sigurante.Si daca nici asa nu merge,ia din demembrari o aprindere electronica cu tot cu bobina ei. Link spre comentariu
daniels Postat August 19, 2010 Partajează Postat August 19, 2010 mie mi-au facut probleme odata izolatiile alea de pe langa surubul unde se leaga platina. verifica sau schimba condendatorul Link spre comentariu
Poje74 Postat August 19, 2010 Partajează Postat August 19, 2010 Nu mai exista nici o sugestie? E Dacie, ca naiba!Daca ai verificat tensiunile si sint ok,se pare ca frecventa e necazul:e proiectata sa mearga la jf(~50Hz) si daca intra in oscilatie cu platina/firele de alimentare e bai.Scurteaza firul de la platina,verifica tabloul cu sigurante.Si daca nici asa nu merge,ia din demembrari o aprindere electronica cu tot cu bobina ei.Care frecventa ?? E vorba de Curent Continuu . 50 HZ ?? Singura "frecventa" este frecventa scanteii dar asta este in functie de turatia motorului si nu are nici o treaba...( frecventa scanteii adica de cate ori bobina de inductie da scanteie in unitatea de timp) Eu sincer nu inteleg ce vrei sa spui! Link spre comentariu
ChRS Postat August 22, 2010 Partajează Postat August 22, 2010 Acu 2 zile am venit de pe Oituz cu o Dacie Break. Pe la Poiana Sarata mi sa oprit motorul instant. Am ridicat capota si m-am uitat daca nu cumva sa infundat jiglorul si alte prostii ce tin de carburator. Venea benzina fara nici o problema. Bun, m-am luat apoi de partea electrica. Am scos o bujie si am pus-o la masa sa vad daca face scanteie buna. Nu avea scanteie mai deloc. Dau sa ma sprijin sa o infiletez inapoi si pun mana din greseala pe bobina de inductie. Era fierbinte asa de tare incat se topise plasticu' bidonului pentru apa de la stergatoare. Am avut un voltmetru cu mine si am verificat sa vad daca bobina imi scoate tensiune inalta. Ea scotea destul, dar se pierdea curent de la bobina la bujii. Am dat jos capacul de la delcou si m-am uitat in interior. Era distrusa si pipa si capacul delcoului (contactele foarte uzate). Am avut o pipa de rezerva (cea originala) si am dat cu putina hartie abraziva pe cele 5 contacte din capacul delcoului si putin pe pipa. Dupa ce am conectat bujiile in ordinea 1342, am dat cheie si a pornit din prima. La intoarcere, cand am alimentat cu carburant, am verificat bobina. Era putin calduta. Link spre comentariu
nascadorel Postat August 22, 2010 Partajează Postat August 22, 2010 Unghiul dewell este un motiv de incalzire a bobinei. Regleaza distanta corecta dintre contactele ruptorului (platina) probabil sa tocit pintenul care lucreaza pe camele rotorului delcoului (lipsa ungere). Link spre comentariu
cristian_draghiescu Postat August 22, 2010 Partajează Postat August 22, 2010 Am avut un voltmetru cu mine si am verificat sa vad daca bobina imi scoate tensiune inalta. Ea scotea destul, dar se pierdea curent de la bobina la bujii.Fara suparare, multe ciudatenii am citit pe acest forum, dar pe astachiar ca nu o mai cred... Link spre comentariu
remus68 Postat August 22, 2010 Partajează Postat August 22, 2010 ... mai utila era o "prajina" de 20KV! Link spre comentariu
ChRS Postat August 22, 2010 Partajează Postat August 22, 2010 Domnule Cristian Dragulescu, nu stiu cat de ciudat va suna, dar nu ma interesat daca scoate 20 de kV sau 2 kV bobina, ci ma interesat sa vad daca scoate ceva bobina. Voltmetru l-am pus la 1000V si instant mi-a sarit acul la capatul scalei. Puteti rade cat vreti, nu ma supar absolut deloc, fiecare are umorul lui, dar pe mine ma ajutat acest lucru. ... si ca sa continui povestea, la bobina de inductie, acul aparatului imi sarea instant peste 1000v plus ca mi se autodeclansa si siguranta aparatului, dar la bujie acul imi indica tensiune mai mare de 1kv, dar nu se declansa siguranta...; dupa ce am rezolvat problema, siguranta aparatului se declansa si la bujie...Recunosc ca suna foarte penibil povestea cu tensiunea, normal trebuia sa pun o rezistenta aditionala babana sau vreun voltmetru de centrala electrica sau de la o locomotiva si rezolvam problema, dar pe mine nu ma interesat o valoare anume ci sa vad daca scoate ceva ori ba. La cat de fierbinte era bobina, mi-era sa nu sa fi ars ceva. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum