Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

potentiometru digital-urgent

Vizitator Mariani

Postări Recomandate

Vizitator Mariani

Sal,am si eu nevoie urgent de numarul unui magazin sau adresa macar unde pot sa gasesc un potentiometru digital 5206 ( sunt incepator si nu stiu la ce sectiune sa pun aceasta intrebare), dc este urgent ca am de facut o licenta si am nevoie de aceasta piesa..si nu am gasito nicaieri decat pe siteuri la americani ..dar acolo piesa costa 5 dolari si transportul 35 :|

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 17
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• bogdan_

5

• yo9hrb

2

• Mindware

1

• mila

1

Top autori în acest subiect

Am studiat proiectul. Omul ala nu prea stie ce face(adica stie ce vrea, ii iese, dar se scarpina pe ocolite rau). De ce o fi folosit un potentiometru cu 6 canale in loc de 6 canale de pwm(care exista pe arduino) nu stiu. Daca rostul tau este sa refaci aplicatia, poti conecta cele 6 iesiri de la canalele PWM ale microului la led-uri. Desigur, probabil ca pinii respectivi sunt folositi in aplicatia lui pentru altceva asa ca totul trebuie regandit.

Link spre comentariu
Vizitator Mariani

nu prea am cunostintele necesare sa regandesc proiectul..si deja am investit deja in piesele alea si asta e singura care imi face probleme :(

Link spre comentariu

Pai daca sistemul de azi iti cere sa tocesti teorie si nimic pratic.....normal ca nimeni nu stie nimic....concret...Doar la examen se stie...dupa el... nu mai conteaza...O confirm ca student la o facultate cu acelasi profil....Ar trebui instituite examenele practice. :sparge:

Link spre comentariu

... ca să se accidenteze bieţii viitori injinieri punând mâna pe capătul greşit al letconului???ups, uitasem... la noi încă se mai folosesc prin facultăţi pistoalele de lipit de pe vremea împuşcatului... letcoanele termostatate sunt "de fiţe, nu lucrează nimeni serios cu ele", vorba unui anumit mare profesor...

Link spre comentariu