arcadius Postat Noiembrie 10, 2010 Partajează Postat Noiembrie 10, 2010 generatorul tip hugh piggot intra in franare atunci cand tensiunea generata de el e mai mare decat tensiunea de la bornele bateriei , dar cand vei vrea sa incarci bateria va opune franare ,ai incredere in ce zic ,asta pe probate , mam jucat cu mica mea eoliana si franeaza destul de mult cand intra in regim de incarcara .Acest tip de generator nu franeaza la turatzii mici ,el este conceput pentru a se invarti inca de la o adiere mica de vant fara a produce curent de incarcare , iar cand curentul generat depaseste curentul de pe baerie incepe incarcarea si franarea .corect, acesta este avantajul generatoarelor fara miez fier (TOLE) . daca i descoper cum sai fac sa plieze pe magneti fara rulmenti , atunci numai sunt pierderi . Link spre comentariu
kuchta Petru Postat Noiembrie 10, 2010 Partajează Postat Noiembrie 10, 2010 Pentru Alhimik,cel cu generatorul eolian pe masina: nu stiu de ce trebuia sa te schimonosesti atit la scrierea aceasta?. Parca nu mai stim sa scriem romaneste,ce sunt aceste cuvinte: asha,mashina,shi,fortsa,rotsii etc. Mai uitati-va si pe la altii care publica in reviste ca: rebus,cuvinte incrucisate,si se intelege foarte bine,oare pe acest forum nu se poate?. Cu scuze pentru ceilalti, sa auzim de bine. Petrica Link spre comentariu
7apte Postat Ianuarie 12, 2012 Partajează Postat Ianuarie 12, 2012 Energia aia care se da in cap cu aia din baterie ,iar apoi incepe frinarea din cauza asta ,nu ar merge preluata ,sa zicem de alta baterie presupunind ca-i descarcata? Link spre comentariu
vfp_mihai Postat Ianuarie 12, 2012 Partajează Postat Ianuarie 12, 2012 nu ,tensiunile nu se bat cap in cap atunci cand eoliana nu depaseste un anumit numar de rotatii chiar daca vantul e mai puternic tocmai atunci incepe incarcarea si asta se vede doar pe ampermetru chiar daca turatia eolienei se modifica foarte usor , tensiunea fiind cat se poate de constanta creste intensitatea curentului de incarcare ,genul de eoliene sunt prevazute cu un regulator de voltaj(regulator cu sunt se mai numesc) ,pentru a proteja bateria de o supra incarcare , atunci regulatorul pune in sarcina pe bornele eolienei o rezistenta electrica , in locul rezistentei se poate monta o a 2 baterie pe care so incarce ,problema apare atunci cand si cea dea2a e incarcata , dar sa ajungi tu sa incarci bancul de baterii si apoi sa vezi ce intrebuintari ii gasesti surplusului de curent .spor la treaba . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum