Vizitator contzero Postat August 3, 2010 Partajează Postat August 3, 2010 am un motor Dc 180 V 9 A ..44 lbs=60 Nm.. ar merge pus pe o masina gen tico? http://www.google.ro/imgres?imgurl=http ... 29,r:1,s:0 modelu de motor este asta decat este la 180... consumul in gol este de 0.80 A si pe el scrie 1.75 hp(cp)... Link spre comentariu
cristian_draghiescu Postat August 3, 2010 Partajează Postat August 3, 2010 Acel motor are cam 2 (doi) CP. Mai departe, judecati si dvs... Link spre comentariu
Dr.L Postat August 3, 2010 Partajează Postat August 3, 2010 Pai tico poate merge si din demaror,care are 1hp. Acum,nici viteza nu va fi prea impresionanta Link spre comentariu
Vizitator contzero Postat August 3, 2010 Partajează Postat August 3, 2010 adica nu se duce pana in 50 km/h? Link spre comentariu
Vizitator contzero Postat August 3, 2010 Partajează Postat August 3, 2010 am uitat sa zic ca el este de 2500 rpm... cu 2 carbuni.. si i`am mai pus inca 2 ..adica in cruce... si se dubleaza turatia.. carbuni si suporti sunt de la aceelasi tip de motor leeson.. erau puse pe niste angrenaje gen..picamar dala mare Link spre comentariu
Vizitator contzero Postat August 3, 2010 Partajează Postat August 3, 2010 inainte de asta.. am facut dintr`un carucioar ortopedic un cart... motor 24 dc bagat la 48.. 4 baterii de 17 A... se ducea in 40 km/h autonomie...5 km ) .. plecari dupa loc cu "scart" in 2 roti...) si motorasu este de 250 w.. 4 perii stator magnetic..sarma de 0.55 pe rotor Link spre comentariu
Vizitator contzero Postat August 3, 2010 Partajează Postat August 3, 2010 bine bine 2 cp.asta imi dadusem seama.... dar 2 cp..cu cuplu direct de 60 Nm..... e de ex un matiz are 51 lbs la 4600 rpm. si motoru asta are 44 lbs indiferent de turatie http://en.wikipedia.org/wiki/Daewoo_Matiz ..poate nu pricep eu...... si are 69Nm termicu si electricu are 60 Nm ...eu zic ca`l urneste din loc Link spre comentariu
Vizitator contzero Postat August 3, 2010 Partajează Postat August 3, 2010 ideeia este ca se va folosi cutia ..plus asamblu de ambreaj si volanta..... Link spre comentariu
ratza Postat August 3, 2010 Partajează Postat August 3, 2010 Nu mai face postări consecutive. Link spre comentariu
cristian_draghiescu Postat August 3, 2010 Partajează Postat August 3, 2010 Nu mai faceti postari consecutive ! Cititi regulamentul forumului ! Later edit : Scuzele mele, d-le ratza, am postat aproape in acelasi timp. Link spre comentariu
Dr.L Postat August 3, 2010 Partajează Postat August 3, 2010 Dar tu sti ca puterea = cuplu*turatie?Matizul are peste 50 de cai,deci... Link spre comentariu
cristian_draghiescu Postat August 4, 2010 Partajează Postat August 4, 2010 Bravos, d-le contzero, modificam pur si simplu chiar postarea initiala, astfel incat unele comentarii ulterioare sa para ilogice ! Inca o dovada de lipsa de bun simt elementar... pe langa lipsa de cunostinte teoretice. In ziua de azi, fac casa buna impreuna. Link spre comentariu
Vizitator contzero Postat August 4, 2010 Partajează Postat August 4, 2010 baterii 200v 25A plus 2 motoare ...sau da`ti`mi un sfat.. ce motor sa caut.... ca am de unde alege Link spre comentariu
remus68 Postat August 6, 2010 Partajează Postat August 6, 2010 Electrocarele care se mai vad prin gari (produse in Bulgaria) au un motor de 3,6KW / 80V; un electrocar are sarccina utila de 2...3 tone (in functie de varianta constructiva) si masa totala cu incarcatura e undeva la 4...5 tone (peste 1 tona au acumulatorii). Performantele vehiculului sint: viteza maxima 20km/h (16km/h cu incarcatura) si panta maxima de 12%. Pentru a putea circula cu un vehicul cu motor electric trebuie sa ii asiguri performante minime de acceleratie astfel incit sa poti pleca din loc intr-o intersectie (mai ales daca nu este semaforizata si mai trebuie sa si cedezi prioritatea - asa ca va trebui sa te pui cam rapid in miscare).Electrocarele mentionate mai sus au doua baterii de 40V (formate din elementi de tractiune de 2V cu capacitatea de 165...310Ah) - in primele trei trepte functioneaza cu bateriile in paralel (in primele doua viteze motorul este alimentat prin rezistente de putere si a treia direct la 40V) iar in treptele a patra si a cincea, motorul este alimentat de bateriile inseriate (treapta a patra prin rezistenta si a cincea direct la 80V) - modele dupa anul 2000 au tractiune controlata de variator de putere, fara sa mai utilizeze rezistentele de putere. Ideal ar fi sa alimentezi motorul printr-un PWM pentru a avea pierderi cit mai mici, dar cam dificil si un pic cam costisitor la puterea asta. Si nu in cele din urma, mai este un hop de trecut - acumulatorii. Iti trebuie cam multi si vor deveni cam grei (cei accesibili pe piata).Trebuie sa asiguri si o racire eficienta a motorului, mai ales daca spui ca i-ai montat inca un rind de perii. Bateriile si electromotorul din poza nu vor asigura o functionare de durata - dupa cinci minute motorul se va incinge si bateriile se vor goli... de curent. Link spre comentariu
Vizitator contzero Postat August 7, 2010 Partajează Postat August 7, 2010 ai perfecta dreptate despre electrocare remus68... am gasit intro "carte masini electrice" cel mai mic motor pe electrocar era de 1.2 kw si bateri de 2.2v 30-500A genu celor eoliene .. si pe tramvaie de 28 kw (cred ca pe o osie/modul nu specifica) .. in sf cineva care ma intelege... de baterii nu este problema.. si nici de alte motoare.. prt ca lucrez la o firma de recicalari electronice gasesti ce nu iti trece prin cap ...de la aparatura medicala ..la lasere de 30 w... .. in legatura cu pwm..lam facut prt "cartul" de care ziceam mai sus... este de la 0-24...si un contactor pus dupa ..ca sa treaca direct pe 48v..da randament...este schema cu 555 ....Mai bine ma apuc sa caut un motor trifazat de cel putin 10kw si sa ii fac convertoru... sau ar mai fi o posibiltate am gasit un Mpp de 120 v imens gen la cel din poza...ar fi mai simpla comanda luiIdeeia a venit la un mototstivuitor electric....si dupa ce l`am demontat am realizat ca motorul defapt angrea o pompa de ulei..transimisa era facuta hidraulica la roti ;)) dar pot lua bateriile dupa el .. de 2,2 v Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum