daniel_88 Postat Iulie 8, 2015 Partajează Postat Iulie 8, 2015 (editat) Pai 100 microfarazi la 1 KW monofazic ma mir ca nu l-ati ars .Incercati cu maxim 40 microfarazi.Daca si asa se incalzeste fie micsorati capacitatea fie deja ati ars bobinajul auxiliar . Editat Iulie 8, 2015 de daniel_88 Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iulie 8, 2015 Partajează Postat Iulie 8, 2015 domnule Dan dar un formulele date in forum spune ca este necesar 7uf la suta de wati acum de ce la 1kv numai 40 de ufsi am uitat sa va maispun ca daca pun mai mare de 70uf porneste singur dar daca pun de 50 numai porneste da sa plece dar se oprestesi am uitat sa va maispun ca daca pun mai mare de 70uf porneste singur dar daca pun de 50 numai porneste da sa plece dar se opreste Link spre comentariu
daniel_88 Postat Iulie 8, 2015 Partajează Postat Iulie 8, 2015 Formula data pe forum din cate stiu se refera la motoarele trifazate. Daca tu consideri ca merge cu 70 sau 80 de microfarazi poti pune, dar sa il verifici de curiozitate sa nu se incalzeasca excesiv, daca ramane doar cald in sarcina poti merge cu el asa, daca totusi se incalzeste, inseamna ca ai ceva spire lipite in bobinajul auxiliar. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iulie 9, 2015 Partajează Postat Iulie 9, 2015 la motoarele monofazate cu bobina auxiliara cum se face calculu corect la montarea condesatorului adica cati microfarati intra pe kilowat ma puteti ajuta va rog Link spre comentariu
daniel_88 Postat Iulie 9, 2015 Partajează Postat Iulie 9, 2015 Calculul condensatorului de pe bobinajul auxiliar se face tinand cont de mai multi factori printre care si turatia motorului. Asta o face fabricantul, noi doar ne dam cu parerea, din experienta mea de pana acum ti-am recomandat acei condensatori, si nu dintr-un calcul. Probabil ca formule sunt, dar pur si simplu nu m-a interesat. Link spre comentariu
teleflyer Postat Iulie 9, 2015 Partajează Postat Iulie 9, 2015 (editat) http://schemaelectrica.blogspot.ro/2015/03/legare-motor-trifazic-la-220v.html#0 scurt si concis, inclusiv cu formulele de calcul ale valorilor condensatorilor pt fiecare conexiune in parte. poate asa mai reuseste si daniel_88 sa respire putin Editat Iulie 9, 2015 de teleflyer Link spre comentariu
flomar60 Postat Iulie 9, 2015 Partajează Postat Iulie 9, 2015 La o privire rapida pe link-ul pus de dvs. am gasit 3 greseli...le-am subliniat cu rosu... Link spre comentariu
Florin berdila Postat Ianuarie 24, 2017 Partajează Postat Ianuarie 24, 2017 motoru care are scris pe el 220/380 pot lega la monofazat Link spre comentariu
Florin berdila Postat Martie 22, 2017 Partajează Postat Martie 22, 2017 salutare am un compresor de la Triton cu doua bobine primara si cea ajutătoare problema e ca daca nu face acel jet de aer ca un suflu nu pleacă motorul din loc are un dispozitiv care reglează oprirea motorului când are presiunea făcută în tub deci ce reglare să fac la acel contactor să plece motoru mai repede chiar dacă nu a făcut presiunea în tub Link spre comentariu
Vinu-i-bun Postat Martie 22, 2017 Partajează Postat Martie 22, 2017 (editat) Condensator pornire devalorizat sau bob start străpunsă sau chiar bob lucru străpunsă parțial un meseriaș poate da un defect clar ž motoru care are scris pe el 220/380 pot lega la monofazat Da legare in triunghi https://www.google.ro/search?q=legare+motor+triunghi&client=opera&hs=hHT&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjX1a-b5erSAhVHOxQKHX5pAGQQ_AUICCgB#imgrc=P9jl8DWm5vQIeM: cu condensator pornire . Ce putere in Kw are mot? salutare am un compresor de la Triton cu doua bobine primara si cea ajutătoare problema e ca daca nu face acel jet de aer ca un suflu nu pleacă motorul din loc are un dispozitiv care reglează oprirea motorului când are presiunea făcută în tub deci ce reglare să fac la acel contactor să plece motoru mai repede chiar dacă nu a făcut presiunea în tub Ce denumesti tu contactor,, este un presostat si se poate regla presiunea de oprire si cea de start ca aici https://instalatoruldeiasi.wordpress.com/2013/04/02/reglarea-unui-presostat-electromecanic/ Editat Martie 22, 2017 de Vinu-i-bun Link spre comentariu
Florin berdila Postat Martie 23, 2017 Partajează Postat Martie 23, 2017 motoru este de 1,1kw si are doua fire scoase care vine la condensator si doua la priza pe înfășurarea de la condensator am 3,9 ohmi si pe înfășurarea de la priza am 1,9ohmi nu trebuia invers? Am pus voltmetru pe înfășurarea unde am condensatori si am 389v nu cumva trebuia să am o tensiune mai mica adică un condensator mai mic acum are un de 60uf? Link spre comentariu
kinderu56 Postat Decembrie 29, 2017 Partajează Postat Decembrie 29, 2017 motoru este de 1,1kw si are doua fire scoase care vine la condensator si doua la priza pe înfășurarea. motorul apartine une betoniere BRACO DE1.1KW pe motor nu scrie nimic . ce valoare ar trebui sa fie condesatorul? ,aceste nu ma exista fizic Link spre comentariu
flomar60 Postat Decembrie 29, 2017 Partajează Postat Decembrie 29, 2017 40 microfarazi,nepolarizat.... Link spre comentariu
blacired Postat Decembrie 29, 2017 Partajează Postat Decembrie 29, 2017 fa proba cu unul de 25uF in gol,, daca nu vrea in sarcina, poti pune pina in 35uF Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 29, 2017 Partajează Postat Decembrie 29, 2017 Dacă tensiunea de pe înfășurarea auxiliară o depășește pe cea a rețelei, înseamnă că valoarea condensatorului e prea mare. Când valoarea condensatorului e corectă sau apropiată de optim, valoarea tensiunii pe înfășurarea auxiliară trebuie să fie apropiată sau puțin mai mică decât cea a rețelei. Întotdeauna porniți cu valori mai mici și măriți treptat valoarea prin adăugarea de condensatori. Când găsiți optimul, puteți pune un singur condensator cu valoarea apropiată de cea găsită prin încercări. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum