anubis6 Postat Iulie 31, 2010 Autor Partajează Postat Iulie 31, 2010 condesatorul il leg in serie sau paralel? Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Iulie 31, 2010 Administratori Partajează Postat Iulie 31, 2010 comdensatorul era doar pentru DEPARAZITAREnu este nevoie de el ca motorul sa mearga Link spre comentariu
anubis6 Postat Iulie 31, 2010 Autor Partajează Postat Iulie 31, 2010 mersi pentru ajutor si petru rabdare,tot respectu am reusit sa-l alimentez cu ajutorul vostru Link spre comentariu
doru3160 Postat Iulie 31, 2010 Partajează Postat Iulie 31, 2010 Acum daca se vor plange vecinii ca in momentul cand ascuti brisca la polizor au purici pe imagine,te gandesti si la condensator Si ca tot veni vorba de polizor,grija mare ce piatra folosesti,motoarele astea ajung(unele) si la 14000 rot/min,la turatia asta,putine pietre stau cuminti,majoritatea risti sa-ti sara in cap... Link spre comentariu
anubis6 Postat Iulie 31, 2010 Autor Partajează Postat Iulie 31, 2010 pe el scrie 480/15000 rpm ma cam seperie numaru Link spre comentariu
doru3160 Postat Iulie 31, 2010 Partajează Postat Iulie 31, 2010 Banuiesc nu iti e la indemana sa folosesti montajul existent in masina(avand tachogenerator,obtii orice turatie cu pastrarea cuplului)...poti folosi o demultiplicare fulie-curea cu raport 1/5 sau 1/6 ca sa ai la axul pietrei de polizor 2500-3000rpm,turatie care nu e de neglijat,dar e putin mai "omenoasa" decat 15000,si cu o protectie corespunzatoare la piatra,o sa-l poti folosi(polizorul),fara alte montaje auxiliare de comanda...Avantajul cu fulie este ca mai castigi la putere,si in caz de blocare mecanica a pietrei de polizor,ai sansa sa patineze cureaua,fara sa suprasoliciti motorul.Important e ca a luat-o Link spre comentariu
anubis6 Postat Iulie 31, 2010 Autor Partajează Postat Iulie 31, 2010 montajul de la masina era ars si era mai veche masina si am salvat si eu din ea cate ceva Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 31, 2010 Partajează Postat Iulie 31, 2010 Singura aplicatie care nu necesita modul electronic de comanda este o masina de tuns iarba diy.In rest folosit de ex. pentru polizor,turatia variaza in limite mari si e destul de periculos(in gol motorul trece de 18000rpm).Si la masina de tuns iarba nu e prea rentabil deoarece e un motor cu perii care mai trebuie schimbate,asincronul e rege cam peste tot.Ideea e ca fara comanda electronica motorul respectiv este un motor frumos si bun dar atat. :cry: Link spre comentariu
ALEy Postat Iulie 31, 2010 Partajează Postat Iulie 31, 2010 cel mai bine (citind indicatiile colegilor dar mai ales Raspunsurile Tale ) APELEAZA LA UN CUNOSCATOR dai obere si te rezolva,mai ales ca nu ai nici macar un aparat de masura de20 de roni. Link spre comentariu
mecaboy Postat Septembrie 20, 2010 Partajează Postat Septembrie 20, 2010 Buna ziua.Vreau sa pornesc si eu un motor (masina de spalat),diferenta este ca statorul are 3 fire si nu stiu cum sa le leg.Am inteles ca se leaga statorul in serie cu rotorul dar daca eu am 3 fire...ce fac? Firele de la stator sunt situate in partea drapa a mufei (NEGRU,MARO,GALBEN) Multumesc Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 20, 2010 Partajează Postat Septembrie 20, 2010 Motorul din poza este AEG si are trei fire la stator deoarece poti sa alegi intre a intercala sau nu in circuit siguranta termica incorporata in bobinajul din stator.Deci intre doua din fire este interpusa siguranta termica pe care o poti ocoli daca nu e cazul. Link spre comentariu
mecaboy Postat Septembrie 22, 2010 Partajează Postat Septembrie 22, 2010 Da,este un motor AEG iar firul negru are un diametru mai mare,asta o fi comun.Am sa-l alimentez pe cel negru si urmatorulMultumesc Link spre comentariu
mecaboy Postat Septembrie 22, 2010 Partajează Postat Septembrie 22, 2010 Multumesc frumos,functioneaza.Cred ca voi schimba carbunii,scoate scantei prea multe.O seara frumoasa Link spre comentariu
mecaboy Postat Septembrie 22, 2010 Partajează Postat Septembrie 22, 2010 Imi pare rau ca fac al 3 post dar nu pot edita,a trecut timpul alocatVroiam sa va intreb pe ce principiu merge tahogeneratorul montat pe acest tip de motor.EU am masurat o tensiune maxima de 60V Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum