anubis6 Postat Iulie 30, 2010 Partajează Postat Iulie 30, 2010 Am un motor de masina de spalat si nu stiu sa il alimentez are o gramda de fire niste poze cu motorul. http://it.tinypic.com/view.php?pic=35hr775&s=3 http://it.tinypic.com/view.php?pic=9r166t&s=3 http://it.tinypic.com/view.php?pic=4fyiyo&s=3 Vreau sa stiu ce fire trebuie sa leg ca sa mearga. Link spre comentariu
ALEy Postat Iulie 30, 2010 Partajează Postat Iulie 30, 2010 La masinile de spalat cu program motorul contine de fapt 4 functi a) rotatie orara,b)rotatie anteorara ,c)viteza mica d)viteza mare.Te rog sa verifici prin metoda ohmetrica circuitele si sa iti faci o schema a bobinajului care in mod normal te va conducela conexiunea (legarea motorului) acestui motor cu programatorul.daca nu sti sa faci acesta operatie este timpul sa apelezi la un specialist. Link spre comentariu
anubis6 Postat Iulie 30, 2010 Autor Partajează Postat Iulie 30, 2010 nu am aparat de masura ca saefectuez operatia, alte metode? nu a mai conectat nimeni un astfel de motor la retea fara sa fie legat la masina de spalat? Link spre comentariu
anubis6 Postat Iulie 30, 2010 Autor Partajează Postat Iulie 30, 2010 niemni nu stie cum se leaga? Link spre comentariu
anubis6 Postat Iulie 30, 2010 Autor Partajează Postat Iulie 30, 2010 poate ajuta pozele astea mai mult. http://it.tinypic.com/view.php?pic=w019fp&s=3 http://it.tinypic.com/view.php?pic=166ydud&s=3 Link spre comentariu
ALEy Postat Iulie 30, 2010 Partajează Postat Iulie 30, 2010 de fapt ce vrei sa faci cu acest motor ca nu inteleg foarte bine functiede raspuns te pot sfatui ce sa faci tine cont ca motorul este complex (4motoare in 1 singur) Link spre comentariu
em2006 Postat Iulie 30, 2010 Partajează Postat Iulie 30, 2010 Ca sa folosesti toate posibilitatile motorului ti-ar trebui si controlerul (placa electronica) cu care se foloseste acesta in mod normal. Se poate si fara, dar trebuie sa ai idee cum lucreaza un astfel de motor, altfel poti sa-l strici.Fara controler, tahogeneratorul e inutilizabil, deci va trebui sa elimini cupla cu 2 contacte, cu cele 2 fire rosii. Acolo in mod normal se obtine o tensiune proportionala cu turatia, tensiunea care se foloseste de catre controler pt a stabiliza viteza. Deci nu aplici acolo tensiune din exterior, ca-l distrugi, trebuie sa lasi cupla respectiva libera.In rest, e simplu, daca ai notiunea de inseriere a infasurarilor.Ai uitat sa mai pui o poza. Cea in care se vad si celelalte 2 capete ale bobinajului stataorului. In poza care ai pus-o se vede numai jumatate din stator. Link spre comentariu
anubis6 Postat Iulie 31, 2010 Autor Partajează Postat Iulie 31, 2010 eu vreau sa fac din el polizor, nu a sa montez direct piatra pe arbore,am sa folosesc un angreaj de transmisie prin curea. http://it.tinypic.com/view.php?pic=16pf6p&s=3 http://it.tinypic.com/view.php?pic=29ykp5w&s=3 Link spre comentariu
anubis6 Postat Iulie 31, 2010 Autor Partajează Postat Iulie 31, 2010 ma ajuta cineva cu o schema de alimentare cu tot cu condesator? Link spre comentariu
anubis6 Postat Iulie 31, 2010 Autor Partajează Postat Iulie 31, 2010 nu are nimeni o schema? Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Iulie 31, 2010 Administratori Partajează Postat Iulie 31, 2010 este motor cu perii, poti sa-l alimentezi direct la 220V sau la curent continuuse leaga statorul cu rotorul in serie si cam atat a toata treaba Link spre comentariu
anubis6 Postat Iulie 31, 2010 Autor Partajează Postat Iulie 31, 2010 adica leg periile in serie cu statoru? si condesatoru in serie ce acestea? Link spre comentariu
doru3160 Postat Iulie 31, 2010 Partajează Postat Iulie 31, 2010 Care condensator?La cupla se vad 6 fire din care 2(cele rosii) sunt de la tachogenerator,deci ai mai ramas cu 4 din care 2 sunt rotor si 2 stator,sunt scoase la cupla pt a putea cupla in diverse moduri pt a putea schimba sensul,turatia se regleaza electronic din placa masinii de spalat,ti s-a indicat sa legi rotorul in serie cu statorul si pe buna dreptate,altceva ce ar mai trebui sa ti se spuna? Link spre comentariu
anubis6 Postat Iulie 31, 2010 Autor Partajează Postat Iulie 31, 2010 pai si motorul avea condesator inseamna ca nul mai leg daca nu e in poza? Link spre comentariu
doru3160 Postat Iulie 31, 2010 Partajează Postat Iulie 31, 2010 Fa-i o poza la condensator si lumineaza-ne,poate e o configuratie noua de motor pe care n-o cunoastem (inca)... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum