Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Aprindere Minimobra


ChRS

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 36
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • ChRS

    16

  • gaby

    4

  • dorel_81

    4

  • iahim999

    3

Top autori în acest subiect

Am vazut in ultima poza postata ca ti-ai luat niste puncte de reper pentru reglajul avansului, dar acele puncte nu sunt cele corecte si cea mai posibila cauza este ca ai aprinderea dereglata (d-aia nu porneste). Pe volanta ai 4 gauri filetate pentru modelele care au ventilator pe volanta pentru a raci cilindrul si chiulasa deci acele 4 gauri nu sunt pentru reglaj. In afara de acele 4 gauri filetate, mai ai in plus o singura gaura mai mare si nefiletata. Aceasta gaura (semn de reglaj) ajunge in dreptul pistonului si a chiulasei in momentul in care pistonul este in PMS (punctul mort superior). Dupa acel semn de pe volanta trebuie sa reglezi avansul in functie de specificatiile tehnice din manual ale motorului, adica platina trebuie sa deschida la ...(n)... grade inainte ca pistonul sa ajunga la PMS. Sper ca am fost destul de explicit. Dupa ce montezi platina originala, fa-i un reglaj ca la carte si trebuie sa porneasca. Spor la treaba.

Link spre comentariu
:nas: Deci acea gaura mare sa fie semnul? O sa incerc si versiunea dumneavoastra (chiar va multumesc Dumneavoastra si tuturor celor care m-au ajutat :aplauze). Acuma stau sa ma gandesc ca atunci cand pistonul se afla la PMS, cand gaura marcata pe desen se afla cu aproximativ 15 grade inainte de Semnul A, se deschidea si platina... M-as fi bucurat sa fi facut mai multe rateuri decat sa nu faca nimic. :cry: Indata ce fac rost de platina originala (sa vad ce imi poate oferi si valty :freaza:), fac si reglajul dupa gaura mare. Pacat ca nu mai este semnu din fabrica pe volanta. :nebunrau:
Link spre comentariu

cautati aprinderi cu avans eletronic controlate prin microprocesor asa am pus eu la mobra 50 fuge de ai merg fulgi asa ma chinuiam si eu cu aprinderea clasica. Aprinderile cu avans eletronic gasiti la module radioteleghidate mai precis la motoarele avioanelor pe benzina. Un modul costa cam 150 de lei si include in el si bobina de inductie. Modulul duce motoare de 50c.c. e foarte bun si pentru scutere care din constructie sunt limitate sa nu prinda mai mult de 50 la ora cu acest modul se duce si cu 120 si daca se mai pune inca un carburator adica sa fie motorul alimentat din doua carburatoare zboara :d

Link spre comentariu
  • 1 an mai târziu...

Am reusit sa fac cateva rateuri, dar cum nu am o piulita cu sens invers de rotatie, raman in pana cu ea...Cum am reusit rateurile? Pai am facut dintr-o pila o pana pe ax, iar apoi am fixat volanta cu poxipol. Dezavantajul este ca daca vrei sa faci o modificare la platina, trebuie sa stau cu dalta sa dau jos poxipolul. Daca are cineva piulita cu sens invers de insurubare si nu are ce a face cu ea, am rugamintea sa ma contacteze. Sincer nu stiu ce marime este, dar dupa ochi as zice ca este de 12 fie 14. Numa Bine.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări