Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Constructie incinta pentru eurotec 5183

delfy

Postări Recomandate

Salut tuturor. De curand mi-am achizitionat un difuzor Eurotec 5183 (1400w /4 ohm) si as dori sa construiesc o incinta (subwoofer) cu bass-reflex pentru el. Am cautat cat mai multe detalii pe net despre acest difuzor si nu am gasit mare lucru. Am cautat si pe forum si nici aici nu am gasit un raspuns care sa ma indrume la realizarea corecta a incintei (ce volum trebuie sa aiba incinta? ce lungime si ce diametru trebuie sa aiba conul de bass-reflex?) si nici nu am "sculele" necesare pentru a masura parametrii difuzorului. Va rog sa ma ajutati!!! Mentionez ca sunt incepator! :jytuiyu

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 44
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• delfy

18

• Th3_uN1Qu3

7

• ahegyes

5

• radue

4

Top autori în acest subiect

Nu stiu daca e modelul ala de 10" cu membrana argintie, dar pe vremuri m-am jucat si eu cu 2 bucati dinalea intr-o cutie inchisa facute dupa ochi. Suna realtiv ok, evident foarte incet, dar in final tot prastii raman.Daca nu ai ce face fa-le o incinta inchisa cam de 25-30L volum net per difuzor si daca nu-ti place cum suna su vrei bubuiala baga si 1-2 tuburi de reflex ochiometric. Mi se pare singura modalitate convenabila de a-ti omori timpul cu ele mesterind :nebunrau:

Link spre comentariu

Difuzorul are 12" si nu cred ca are mai mult de 100w reali, dar pe spatele lui scrie 1400w / 4 ohm. Ce volum imi recomandati sa folosesc pentru un subwoofer cu bass reflex?

Link spre comentariu

Daca vrei sa'ti bati capul cu el cateva ore poti sa'i masori parametrii singur, exista un soft care face treaba asta. Uita'te in topicul "parametrii lu' jijell" ca am acolo link catre tutorialul de folosire al acelui program.Daca nu, incinta inchisa, de la 40 litri pana la cat ai tu loc. 30 e prea putin, nu o sa coboare bine in frecventa (adica o sa bubuie pe la 60-80Hz si atat).

Link spre comentariu