Vizitator mihalisGR Postat Iulie 19, 2010 Partajează Postat Iulie 19, 2010 Salut! Am un motor monofazic asincron, cu mai multe turatii, și aș dori să îl pot folosi...dar nu stiu cum sal conectez ! Pe motor am următoarele notații:FIR S.P.A casalmaggiore-----------------MOTORE ASINCRONO MONOFASETipo.1057 data 12/94HP0,5/0,1 v220-240A2/0,7 n 2700/1400hz50 ISOL.CL.F PROT.IP.00SERVIZIO CONTINUOC 20mF/250VLa mufa are 6 fire : alb,galben,verde,rosiu,albastru,negru.Intrebarea mea este: care este nulul,unde sa pun condensatorul si daca pornesti cum sa schimb turatia?!?! VA multumesc! Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 19, 2010 Partajează Postat Iulie 19, 2010 Dupa descriere pare un motor pentru masina de spalat rufe.Ca regula generala daca vrei sa il folosesti pe turatia maxima(cea mai cautata/folosita)masori cu un ohmetru de incredere infasurarile si care prezinta cea mai mica rezistenta(aprx.12~16ohmi)o conectezi la retea,iar apoi condensatorul il conectezi prin tatonare intre o alimentare de la retea si unul din fire,pana gasesti o pozitie in care are o pornire buna motorul.Intre incercari decupleaza motorul de la retea si descarca condensatorul pentru a evita accidentele.Motoarele astea se fabrica in zeci de variante asa ca e greu de gasit o schema de conectare chiar pentru el.Fiind bobinat cu izolatie in clasa F motorul in functionare se va incalzi apreciabil (70~80),fiind un lucru normal pentru aceste motoare,emailul respectiv rezista pana la 130grade celsius. PS eventual o cautare pe google http://www.emil.matei.ro ca sa te lamuresti mai bine. Link spre comentariu
Vizitator mihalisGR Postat Iulie 19, 2010 Partajează Postat Iulie 19, 2010 mersi pt raspuns! IGBT1971! intradevar motorul functioneaza la temperaturi inalte!,este scos de la un rotisor profesional pt prajit carne. O sa incerc chiar acum asa cum ai spus! Link spre comentariu
Vizitator mihalisGR Postat Iulie 19, 2010 Partajează Postat Iulie 19, 2010 Am revenit ! m-am inspirat dupa saitul dat , http://www.emil.matei.ro, se leaga exact k motorul de la masina automata de spalat. se potrivesc si culorile,mai ramane un fir in plus (care nu e inpamantarea) Da asta nu mai conteaza! Mersi mult! Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 19, 2010 Partajează Postat Iulie 19, 2010 Pentru putin.Firul care a ramas e posibil sa treca printr-o siguranta termica inserata in bobinaj.Cu alte cuvinte intre unul din firele de alimentare si firul respectiv ar trebui sa ai 0ohmi.Asa am vazut la unele motoare de acest gen(nu la toate). Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum