radu cnc Postat Decembrie 31, 2010 Partajează Postat Decembrie 31, 2010 Salut,Ad 1, te pot ajuta mai simplu daca-mi trimiti o adresa de mail.Sunt fisiere mari si imi este mai greu sa le postez aici.Cu stima. Link spre comentariu
gcom61 Postat Ianuarie 16, 2011 Partajează Postat Ianuarie 16, 2011 <> Atentie,daca doresti neaparat RK la strungul tau. La noi la intreprindere costul unui rk pt un strung a costat peste 10 000 ron,iar cand a revenit de la rk ,strungarul care lucra pe el era asa de fericit,ca totul este nou,fericire ce a durat 3 luni. Strungul a fost demontat in atelier si s-a constatat ca in unele zone rectificarea fusese facuta manual(cu sabarul),iar penele de reglaj aranjate, din pene vechi)(probabil de pe alte strunguri) -erau vizibile urmele suruburilor de reglaj in alte zone decat ale strungului in cauza,si cel putin nu erau rectificate ci polizate. Link spre comentariu
SOLDAN CONSTANTIN Postat Ianuarie 18, 2011 Partajează Postat Ianuarie 18, 2011 Pentru cei interesati CARTEA TEHNICA FUS-25.FUS-32. Link spre comentariu
sabinescu2006 Postat Ianuarie 21, 2011 Partajează Postat Ianuarie 21, 2011 Salutare la toti !Am si eu o problema am un strung KART E1N dar nu am documentatia la el si lipseste tablitele cu tabelele de pe el!Ma poate ajuta cineva cu un manual sau macar cu ceva poze care sa contina ceea ce imi trebuie? Multumesc mult! O zi buna! Link spre comentariu
radu cnc Postat Ianuarie 21, 2011 Partajează Postat Ianuarie 21, 2011 Salut,Daca are aceleasi rapoarte de transmisie intern, si pinioanele cutiei Noton sunt la fel ca si la KART E2N trimite-ti o adresa de email si va trimit manualul tehnic.Cu stima. Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 21, 2011 Partajează Postat Ianuarie 21, 2011 Singura diferenta - din cate stiu eu - intre KART E1N si KART E2N, este distanta dintre varfuri. Este mai mare la KART E2N. Link spre comentariu
radu cnc Postat Ianuarie 21, 2011 Partajează Postat Ianuarie 21, 2011 Salut,Sunt mai multe, din poza se vede ca nu are maneta de selectie pt metric si withworth, vitezele sunt cu variator mecanic de turatie, caruciorul nu are avans transversal..., sper ca rapoartele interne si cutia Norton sa fie identice ca nu vad nici un motiv sa o fi scimbat proiectantul.Cu stima. Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 ...vitezele sunt cu variator mecanic de turatie...Variator continuu? Link spre comentariu
radu cnc Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 Salut,Da variator continuu cu doua fulii si curea lata de transmisie.Cu stima. Link spre comentariu
sabinescu2006 Postat Ianuarie 26, 2011 Partajează Postat Ianuarie 26, 2011 Salut, Sunt mai multe, din poza se vede ca nu are maneta de selectie pt metric si withworth, vitezele sunt cu variator mecanic de turatie, caruciorul nu are avans transversal..., sper ca rapoartele interne si cutia Norton sa fie identice ca nu vad nici un motiv sa o fi scimbat proiectantul. Cu stima. te contrazic !kart e1n are maneta de selectie metric withworth si caruciorul are avans transversal iar din cate vad kart e1n si kart e2 n au ambele cutie de viteze numa ca singura diferenta este ca eu am 4 viteze iar kart e2n are 6 cred!stima. Va rog sa reveniti amandoi ontopic! ola_nicolas Link spre comentariu
radu cnc Postat Ianuarie 26, 2011 Partajează Postat Ianuarie 26, 2011 Salut,Da OK nu am vazut ca manetele la KART E1N sunt pe cutia de avasuri si filete montate vertical iar la mine se afla montate orizontal. Cu stima. Link spre comentariu
en Postat Martie 20, 2011 Partajează Postat Martie 20, 2011 Pentru cei interesati... Link spre comentariu
en Postat Martie 20, 2011 Partajează Postat Martie 20, 2011 ...continuare la filete Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 23, 2011 Partajează Postat Martie 23, 2011 ...Atentie,daca doresti neaparat RK la strungul tau... Strungul a fost demontat in atelier si s-a constatat ca in unele zone rectificarea fusese facuta manual(cu sabarul)... Prelucrarea manuala a ghidajului, cu sabarul este un procedeu vechi, despre care am mai vorbit si cu alte ocazii. Ea se numeste zencuire - nu rectificare - si candva era de neconceput o masina unealta fara ghidaje zencuite. Zencuirea este - cred - necesara si astazi, dar datorita faptului ca scumpeste mult pretul unei masini unelte, in general se renunta la ea. Zencuirea este necesara, deoarece, la gabaritul important al masinilor de rectificat ghidaje, orice soc cat de mic venind dinspre mediul inconjurator se resimte asupra planitatii ghidajelor. Zencuirea se facea, insotita in permanenta de verificari ale planitatii prin numararea petelor de contact de pe o anumita suprafata, precum si a marimii acestora. Asa dupa cum mai spuneam, in anii '80, inca se mai intalneau masini unelte nou construite cu ghidajele zencuite. Din pacate traditia s-a pierdut si nu cred ca mai sunt multi zencuitori de meserie in activitate. In mod absolut logic, prima masina unealta a avut ghidajele turnate, apoi prelucrate grosier cu pila, apoi slefuite cu panza abraziva si zencuite. Iar acea masina unealta, este de fapt mama tuturor masinilor unelte si CNC-urilor din ziua de azi. Link spre comentariu
gcom61 Postat Martie 23, 2011 Partajează Postat Martie 23, 2011 Am inteles;probabil se procedeaza la fel ca si la lagarele pt utilaje mai complicate si de puteri mari cand pe 1cmc trebuie sa existe minim 10 puncte de contact sau mai mult de 80% distribuit echilibrat.Problema in cazul nostru este ca strungul a ajuns sa aiba joc la sania portcutit dupa 3 luni,iar ambreiajul a cazut dupa 2;de mentionat ca inainte de rk atat ambreiajul cat si sania transversala nu aveau probleme Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum